Hoe Zooplus klantenservice contacteren?

Zooplus is een Nederlandse online dierenwinkel die ook populair is bij ons in België. Je kan immers al iets gratis laten verzenden vanaf 29 Euro. Bij Zooplus vind je alles wat je je maar kan bedenken voor je favoriete huisdier.

Heb je vragen over bepaalde producten? Of zou je graag iets willen omruilen? Dan is het altijd handig om snel in contact te komen met Zooplus. Er zijn verschillende manieren om met de klantenservice van Zooplus in contact te komen. We sommen hieronder de mogelijkheden op.

1. Via telefoon

Bel 02 588 71 66

De klantenservice is bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 18u. Ook op zaterdag kan je Zooplus telefonisch bereiken van 8u tot 14u.

2. Via e-mail

Een rechtstreeks email vonden we niet meteen terug. Je kan wel altijd je vraag stellen via het invulformulier op hun website. Het formulier vind je hier.

3. Per post

Ook op de traditionele manier kan je de Zooplus bereiken. Je stuurt je brief het best naar volgend adres. Opgelet, de hoofdzetel is gevestigd in Duitsland:

  • zooplus AG
  • Sonnenstraße 15
  • 80331 München
  • Duitsland

Maar in deze moderne tijden, heb je natuurlijk sneller antwoord per telefoon of email.

Bron: zooplus.nl

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

1 gedachte over “Hoe Zooplus klantenservice contacteren?”

  1. Patricia vanpaeschen

    Goedemorgen ik heb een bestelling gedaan eerst was niet gelukt op 24 september en nu gisteren 27september betaald en is gelukt nr is 2171184428 bedrag 60.98euro en kreeg betaald was maar geen antwoord mail gehad ervan hoop jullie inorde maken geld is ook van mijn rekening af

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *