Hoe contacteer ik Zalando klantendienst via tel/mail?

Hoe contacteer ik de Zalando klantendienst? Soms gebeurt het wel eens dat je met een dringende vraag zit over een bestelling of wanneer je een klacht hebt over een bepaald product. Zelf had ik recent een bestelling die nooit geleverd werd, even snel een mail gestuurd naar de klantenservice van Zalando en ik kreeg zowaar binnen het uur een antwoord (en het was na 10u ‘s avonds!). De daaropvolgende mailtjes werden zelfs binnen de 5 minuten beantwoord. Ofwel had ik die dag enorm veel geluk ofwel werken ze daar op de klantendienst van Zalando heel goed!

Hieronder sommen we de verschillende mogelijkheden op om in contact te komen met de klantenservice van Zalando. En zoals hierboven beschreven, ging het e-mailen supersnel. Wel altijd jouw bestel- of ordernummer vermelden.

1. Via telefoon voor België:

Bel 0800 79 734 (gratis nummer) 

2. Via e-mail

Je kan de klantenservice van Zalando altijd mailen via service@zalando.be.

Uit eigen ervaring is dit de meest snelle manier om hulp te krijgen. Laat hieronder in de comments zeker weten of ze jullie ook zo snel hebben geholpen. Ik ben benieuwd!

3. Via FAQ

Op de website of in de app van Zalando vind je ook een heleboel veel gestelde vragen die je vaak al op weg kunnen helpen.


Tip: Shop je graag kleding met korting?

Neem dan zeker ook eens een kijkje bij Zalando Lounge. Ook daar kan je, net als bij Veepee, kleding kopen aan zeer voordelige prijzen, tot wel 75% korting!

NAAR ZALANDO LOUNGE >
The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

14 gedachten over “Hoe contacteer ik Zalando klantendienst via tel/mail?”

    1. Nick Van Ranst

      Dag Roland, we hebben niets met Zalando te maken (wij van Hoedoen.be proberen je enkel te helpen zoals in dit geval met het contacteren van Zalando) maar zou het niet kunnen dat deze maat er dan gewoon niet meer is? 🙂

  1. Beste zalando, waarom maken jullie reclame voor schoenen die uitverkocht zijn? Er staat zelfs bij dat je korting krijgt. Klik je hem aan staat er bij uitverkocht! Dus waarom maken jullie er nog reclame voor? Ik wil ze graag hebben, dus ik volg het al een tijdje. Dr Martens power maat 38

  2. krijg een pakket en rekening van Zalando terwijl ik niets besteld heb blijkbaar heeft iemand mijn account gekraakt en vreemd dat je voor 650,00 zomaar kan bestellen zonder handtekening heb de politie ingelicht

    1. Beste ,

      Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt !
      Ik probeer nu dagelijks zalando te bereiken en zij antwoorden niet meer op mijn mails.
      Ook politie ingeschakeld en zij krijgen ook als zo goed geen contact met hun.

      Hoe is het bij jou gelukt ?

      Mvg

      Kersina Van Bogaert

  3. Beste Zalando,

    Jullie services word steeds slechter! Ik krijg nu opeens mail dat mijn bestelling van zaterdag 2 november geannuleerd is. Waarom? Want ik heb dit niet gedaan! Vervolgens zijn jullie niet te bereiken op jullie klantenservice tel nr

  4. Net normaal dat je nergens een email adres kunt terug vinden
    Ik heb gisteren een bestelling geplaatst en betaald, maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. ook niet in SPAM! ik wil een mail sturen maar kan je deze nergens terug vinden op de site

  5. Hoi met Jaap ik heb laast twee broeken gekocht en heb ze gewassen en aan de lijn laten drogen maar de ene is gewoon goed en de anders gekrompen in de lengte en breedte dat lijkt me niet goed wat kunt u hier aan doen ?
    Groetjes Jaap

  6. Ik had een bestelling geplaatst en opeens krijg ik een mail dat ze mijn retour goed ontvangen hebben, ondertussen dat ik niks geretourneerd heb en niks ontvangen had??????

  7. Hello, I am writing because I do not know where. Your help center sucks. A few times when I had a problem, it is impossible to get along. I entered the trust pilot and you have terrible opinions. I’m furious because I sent the package back via DHL. I gave my e-mail and my fault because I did not check if I received the e-mail with the return link. Now I can not find it and I sent back guess shoes for 200 e which have the status that they are not returned. I do not have a return number because it is always in the box. and I send. Customer service constantly replies that I will contact guess and that’s the end and then no information. I called 3 times, wrote e-mails. NADA! It’s a mockery, and 200 euros is too much for me to pay because someone is a thief on the way . You don’t want to go shopping in such a nightmare, because it’s just frustration. Do something, because your service center has been a joke for a long time. It’s not the first time I have dealt with him. Once, he even made a mistake and put me on something that was not true.

  8. Cadeaubon besteld op 5/2/23, voor 100€ en met de vraag om hem mij onmiddellijk per mail te sturen. Op 6/2 vastgesteld dat er nog steeds niets ontvangen is. Gebeld met klantendienst. 45′ conversatie en zoeken naar waarom dit zo is. Even later stuurt Zalando mij een mail: ziehier je cadeaubon in bijlage – dus mijn e-mailadres werkt dan toch wel? Er zit helaas geen bijlage bij de mail. Terugbellen, weer 45′ heen en weer praten met iemand anders. Zij beloofd het door te geven. Ik weet dat het niets zal helpen. Ben 100€ kwijt. Pure oplichting. Klacht neergelegd bij economische inspectie. Zoals ik hier kan lezen ben ik niet de enige die wordt opgelicht.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *