Hoe een bestelling annuleren bij Veepee/Vente Exclusive?

Vente Exclusive (dat recent werd hernoemd naar Veepee) is de meest succesvolle webshop van Belgische origine. De reden voor dit grote succes in België? Korting, korting en nog eens korting. Je betaalt er tot zo’n 70% minder voor merkkleding dan wat je in een normale winkel betaalt voor hetzelfde.

Maar wat als je je meteen na het plaatsen van de bestelling bij Veepee bedenkt? Dan wil je natuurlijk je bestelling annuleren! In onderstaand artikel leggen we uit hoe je dat kan doen:

1) Als de aanbieding nog loopt

Als de aanbieding nog steeds open is en je hebt niet bestelt via een snelle levering, kan je de annulatie van de bestelling helemaal zelf doen als volgt:

  1. Login op je account en ga naar Mijn bestelling
  2. Kies de naam de bestelling en kies Bestelling aanpassen
  3. Bepaal het aantal exemplaren en ga voor ‘Artikelen annuleren’
  4. Vergeet niet om ook de terugbetaling van je bestelling aan te vragen via ‘Mijn tegoed’ om de annulatie helemaal te finaliseren.

2) Als de verkoop reeds is afgelopen

Indien de verkoop afgesloten is en niet meer op actief staat, kan je dit niet zelf doen en moet je de annulatie aanvragen door de klantendienst te contacteren:

  1. Open de website via bovenstaande button
  2. Log in op je account
  3. Kies rechtsboven help & contact
  4. Via de button ‘Stel je vraag’, kan je nu een email versturen of tijdens de kantooruren kan je een chatvenster openen voor directe hulp. In je boodschap kan je dan verwijzen naar de bestelling die je wenst te annuleren en de terugbetaling die je wenst te ontvangen.

Met dank aan: veepee.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *