Vanden Borre, uw akte van vertrouwen. Deze reclameslogan is bekend bij iedereen. Maar is die “akte van vertrouwen” er ook op het vlak van klantenservice? Heb je een vraag over producten op de webshop of wil je weten wanneer je bestelling geleverd wordt?
Dan is het handig dat je de klantenservice van Vanden Borre kan contacteren. Heb je graag snel antwoord, dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:
1. Via telefoon
Bel 02 334 00 00
2. Via e-mail
De klantendienst van Vandenborre kan je mailen op volgende mailadres: consumer@vandenborre.be.
Je kan ook steeds op de contactpagina van de website het contactformulier invullen met je vraag, opmerking of klacht. Je vindt het contactformulier hier: https://www.vandenborre.be/contact.
3. Per post
Ook op de traditionele manier kan je de klantendienst van Vanden Borre bereiken. Je stuurt je brief het best naar volgend adres:
- Vanden Borre nv
- Slesbroekstraat 101
- 1600 Sint-Pieters-Leeuw
Maar in deze moderne tijden, heb je natuurlijk sneller antwoord per telefoon of email.
Bron: vandenborre.be
Nick Van Ranst
Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)
- Hoe kan pralaya yoga jouw leven boosten? - 16 augustus, 2024
- Hoe efficiënt thuiswerken? - 12 augustus, 2024
- Hoe kan je haaruitval tegengaan? - 26 juli, 2024
- Ontdek de spannende wereld van online gokken - 26 juli, 2024
- Hoe kies je de beste ramen voor jouw huis? - 14 juli, 2024
Beste Hoedoen.be-medewerkers,
I,v.m. klachten over de Vandenborre winkelketen melden jullie dat jullie geen direct mailadres vinden van deze winkelketen. Maar dit klopt niet. Via hun website kan je een klacht doorgeven, weliswaar beperkt tot 500 karakters. Aangezien ik dat vrij weinig vond, heb ik verder gezocht, en op de website van Trustpilot vond ik naast het telefoonnummer van hun klanten/klachtendienst toch wel een rechtstreeksmailadres, nl. consumer@vandenborre.be. vriendelijke groeten
Hi Bart, bedankt voor je research! 🙂 We hebben dit meteen toegevoegd aan ons artikel.
Akte van Vertrouwen ? Gelieve deze zin van uw ‘reclamestunt’ te wissen. We zijn jarenlang klant, doch, de service laat ‘dik’ te wensen over. het wordt hoe langer – hoe slechter !
4 dagen geleden bestel ik een Samsung Galaxy Pack n Cover.gisteren opnieuw formulier ingevuld voor leverin a daag tussen 8 en 18.00 uur
Weer geen vandenborre noch tablet gezien
Gaat men zo met mindervalide mensen om die gedoemd zijn on line te kopen en die als verbinding met de buitenwereld bijna enkel uit multimedia bestaat.Ik ben het formulier n dagelijks beu men heeft de beselbon en al wat nodig is.Waarom krijg ik mijn tablet niet gewoon afgeleverd de dag nadien ipv nu al dagen iedereen vraag hoe het met de nieuwe tablet gaat en dan moet ik zeggen dat vandenborre mij in desteek laat wat iedereen schandalig vind
Echt een ramp.. GEEN service zou men beter plaatsen op hun site.
Na 1 week toestel in herstelling. ‘Hersteld’ toestel terug gekregen om na 3 weken opnieuw te mogen gaan, met filmpje van bewijs om dan als antwoord te krijgen dat men er niets kan aan doen..
Nieuw wasmachiene gekocht bij Vandenborre Mol werd gisteren geleverd , geen uitleg , enkel een papiertje onder je neus , hier tekenen. Machiene draait langs geen kanten . Tweemaal naar de winkel geweest , contact genomen met de onderhoudsdienst ,( onvriendelijk ) maar staan nog altijd even ver , moeten nog twaalf dagen wachten voor ze iemand sturen , alle medewerkers zijn bezet , verkopen ze daar dan zo een rommel . Enkel verkopen en een extra verzekering aansmeren dat gaat snel . Geen aanrader
contact opnemen met de klantendiens helpt juist niks
als ze moeten terugbetalen ziet ge na een maand uw geld nog niet
tiental mails gestuurd, maar ze antwoorden niet of schepen mij af
ONDERMAATSE SERVICE
NOOIT KOOP IK NOG BIJ VANDEN BORRE