Hoe contacteer ik Telenet klantendienst via tel/mail?

Hoe contacteer ik de Telenet klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Telenet dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Telenet wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via telefoon voor België:

Bel 015/66.66.66 (zonaal nummer te Mechelen) 

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag (8u tot 20u) en op zaterdag (9u tot 17.30u).

Voor administratie kies je dan optie 1
Voor technische vragen kies je optie 2

2. Via e-mail:

Je kan de klantenservice ook mailen via het formulier voor administratieve vragen of technische vragen

3. Via sociale media:

Uiteraard kan je de klantenservice ook contacteren via de Telenet Facebook pagina en zelfs via Whatsapp als je stuurt naar het nummer 0468/00.10.98. Als je daar een vraag stelt, krijg je doorgaans een zeer snel antwoord.

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

12 gedachten over “Hoe contacteer ik Telenet klantendienst via tel/mail?”

  1. De Brandt Pascal

    Beste,
    Ik kreeg vandaag een nieuwe factuur van jullie waarin blijkt dat we gekozen hebben voor een nieuw telenet-abonnement en dat ons oude abonnement werd stop gezet.
    Daar weten wij niks van wij hebben zeker niet gekozen voor een nieuw abonnement.

  2. David Bracken

    omdat ik geen klant ben, moet ik deze weg nemen om Telenet via email te contacteren.
    ‘22.04.2020
    betreft kabel van buurvrouw Eveline Duimelaar meerledorp 18, 2328 Meerle
    Vorige week heeft een Telenet technieker in opdracht van Eveline een nieuw kabel op dakgroot hoogte van onze voorgevel Meerledorp 16, 2328 Meerle vastgemaakt. Die kabel heeft hij verder op haar dakgoot vastgezet om een nieuw verbinding met haar huis te maken.
    Eveline heeft geen toesteming van ons gekregen.
    Hoe en wanneer wordt een permanent verbinding met haar huis gemaakt zonder ons huis te gebruiken??’

  3. Voor niet-klanten is Telenet niet bereikbaar per email (voor het contactformulier heb je een klantennummer nodig!). Dus stel ik mijn vraag hier:
    Kan Telenet zwart op wit bevestigen binnen hoeveel tijd ze vast internet kan activeren bij een nieuwe klant? Rekening houdende dat de kabel hier in Glabbeek wordt beheerd door Fluvius (die al twee maanden en half de activering voor Orange niet uitvoeren). Ik wil vooral weten of ik sneller een activering van het vast internet heb als ik klant wordt bij Telenet (en niet weer maanden moet wachten zoals bij Orange).

    1. gewoon klantnummer 00000000000 invoeren, werkt voor mij. Formulier is nog maar net ingediend dus ik weet niet of ik en antwoord ga krijgen of niet.

  4. francine poncin

    daar ik mijn faktuur van telenet deze maand niet ontvangen heb ,ben ik twee dagen te laat met mijn betaling , nu krijg ik al direkt waarschuwingen en dreigementen , dat telenet mij zal afsluiten!

    ik ben meer dan dertig jaar klant ! en nooit te laat betaald ! ik vind het niet kunnen dat telenet daar van profiteerd om mij boetes aan te rekenen !

  5. Telenet Aalst : veel klanten staan aan te schuiven. Onderbemand qua personeel. Telefonisch niet bereikbaar. Als je in de winkel staat en je belt naar Telenet Aalst hoor je zelf de telefoon niet overgaan . De andere mijne van telenet ook net bereikbaar ! Dit is echt nul service !

  6. Miserie, miserie….
    Ik ben onlangs verhuist naar een nieuw appartement.
    Verschillens vragen aan telenet om verhuis te regelen zorgen steeds voor problemen : er is geen kabelaansluiting, er is geen aansluiting op straat , enz. dus neem contact op met uw bouwheer.
    Volgens de bouwheer is alles perfect in orde, zelfs foto’s van de bewuste aansluiting kunnen telenet niet overtuigen.
    Gevolg : geen internet, geen tv, geen telefoon … curieus hoe de eerstvolgende factuur (waarschijnlijk bij de nieuwe kopers van mijn vorig huis) er zal uit zien.

  7. Jose Garzon

    Opslag van 4,7% !!! Heb ik dan ook 4,7% beter tv of 4,7% herhaling.
    Denk dat ik stillekes naar een andere provider moet gaan zoeken !!!!!!

  8. Gustave LORIES

    1500 Halle. Contactdoos (paddestoel) werd uit de voegen gereden en is redelijk ernstig geraakt na ongeval met vluchtmisdrijf. Ongeveer 2 maanden geleden werd dit gemeld door syndicus (vastgoed NORM) en zou genoteerd zijn op naam van Helena Verkest of Verset (?) Nieuwstaat 9 app 02). Mogen wij zeer binnenkort de herstelling verwachten?
    Lories Nieuwstraat 9 app 2.2 Met dank en Mvg.

    M

  9. LEMMENS MARTINE

    GEACHTE? TOT MIJN GROTE VERBAZING HEB IK VANDAAG EEN DUBBEL FACTUUR ONTVANGEN 77.60 EN 82.73 ONMIDELIJK TE BETALEN , VORIGE MAAND ZOU IK NIET BETAALD HEBBEN ? IK HEB OP 30/11/2022 BETAALD OP U REKENING HET BEDRAG 82.73 BETAALD EN HEB DAAR BEWIJS VAN OP REKENING NR 11405050461148 MET MEDELING170/8036/88933 OP 30/11/2022
    GRAAG EEN OPLOSSING MET EEN ANTWOORD VAN U DIENST

  10. jacobs guido

    hallo, op vrijdag 3 maart 2023 valt om 16u tv internet weg in totaal niks meerop zaterdag 4 maart 2023 gebeld naar klantendienst contact +-30min met de uitleg dat er niks meer werkt geen tv internet dus helemaal niks na de nodige informatie de opstart procedure gedaan en nog altijd niks, dan een afspraak gemaakt voor een technieker te laten komen wanneer donderdag 9 maart 2023 tussen 8u en 13 u wat ik al vrij lang wachten was voor een onderbreking dus gewacht tot donderdag alles wordt gedaan via internet dus nopens alles uitstellen,technieker is dan aanwezig loop hier wat met meetappretuur op een bepaald moment het spijt me maar ik vindt het niet een beetje teleurgesteld en wat nu morgen komt er een andere ploeg alles nakijken ok dan ,alle afspraken voor de vrijdag afgezegd dus en terug wachten dan zitten we al aan dag10 wat denk je de vrijdag niemand te bespeuren een ganse dag voor piet snot thuis gebleven en tot nu toe nog altijd zitten we al aan dag 15 en nog altijd niks gehoord van Telenet Klantendienst ,ik denk de service van telenet mij en beetje veel in de steek laat, dus heb ik na veel geduld aales verbindingen los gekoppeld een halve dag gewacht en terug alles gemonteerd en wat raad je nu werk alles terug door enkel dit te doen waarom doet de technieker het dan niet?
    ik wilde het even kwijt ik hoop dat geen volgende keer voorvalt grtj guido

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *