Hoe contacteer ik Telenet Business klantendienst?

Hoe contacteer ik de Telenet Business klantendienst? Als je als zelfstandige of bedrijf klant bent of wil worden bij Telenet dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Telenet Business wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon voor België:

Bel 0800 68 000 (gratis nummer) 

Dat is het telefoonnummer van de Business klantendienst voor technische vragen en administratieve vragen. Zij zijn telefonisch bereikbaar 24/24 en 7/7

Ben je nog geen klant als zelfstandige of bedrijf en wil je bestellen per telefoon, dan kan dat via het nummer 0800 66 066

2. Via e-mail:

Je kan de klantenservice ook mailen via het speciale formulier voor Telenet Business klanten.

Bron: Telenet.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

2 gedachten over “Hoe contacteer ik Telenet Business klantendienst?”

  1. Vandepoel Kristof

    Beste,
    Bij elk factuur krijg ik een detailoverzicht van gebelde nummers en berichten.
    In het overzicht van nationale SMS… Vind ik daar enkel verstuurde smsjes in terug of ook alle ontvangen smsjes?

    Met vriendelijke groeten,

    Kristof Vandepoel

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *