Hoe contacteer ik Luminus klantendienst via tel/mail?

Luminus is in België 1 van de grootste leveranciers voor elektriciteit en gas.

Ben je zelf klant bij Luminus en zit je met vragen daarover of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van Luminus wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon

Bel 078/150.210 (zonaal tarief)

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar op van maandag tot en met vrijdag van 8u00 tot18u00.

Op dit nummer kan je bijvoorbeeld terecht met alle vragen rond je factuur, verhuis, contract en aansluiting.

Als het belt is het steeds aanbevolen om een factuur met uw klantennummer bij de hand te houden. Op die manier vindt de klantendienst alles veel sneller terug in de database.

2. Via e-mail

Je kan je vraag of opmerking ook rechtstreeks mailen via het online formulier: https://secure.luminus.be/nl/contacteer-ons/prive/contactformulier/ 

3. Per post

Je kan ten slotte ook een brief schrijven naar volgend adres:

Luminus t.a.v. klantendienst
PB 48000
1000 Brussel

Maar in deze moderne tijden, heb je natuurlijk sneller antwoord per telefoon of email.

Bron: Luminus.be

Nooit meer te veel betalen?

Wil je nooit meer te veel betalen voor je energie? Vergelijk dan nu meteen je energietarief met andere leveranciers en bespaar tot 600€. Dit kan je zelf meteen doen via aanbieders.be of je kan hen een mailtje sturen en zij maken de vergelijking voor jou.

GA NAAR AANBIEDERS.BE >
The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

5 gedachten over “Hoe contacteer ik Luminus klantendienst via tel/mail?”

  1. eddy vandevyvere

    ik zit met de vraag normaal zou ik 1-7-2016 een terug have krijgen van 41.85 euro maar volgens mij is dat nog niet gestort en als ik mij goed herinnert verleden jaar heb ik dat ook niet terug getrokken het was iets van 100 euro en ietskan je dat eens nagaan groetjes

    1. Dag Eddy, wij van Hoedoen.be kunnen je jammer genoeg niet helpen. We hebben immers niet te maken met Luminus. Op deze pagina proberen we je enkel uit te leggen hoe je de klantendienst van Luminus kan bereiken. Hopelijk kan je met bovenstaande informatie Luminus te pakken krijgen. Succes!

  2. Beste mijn vrouw en ik wonen al 7 maanden niet meer op de asserweg 5 bus 1 in zutendaal.. ik heb dit al eerder duidelijk gemaakt maar jullie blijven rekeningen sturen die ik zeker niet ga betalen dus aub doe er iets mee want ben er beetje moe van aan het worden
    Mvg stomphorst

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *