Heb je een vraag over een lening die je wilt afsluiten bij Santander Consumer Finance? Of heb je een bepaalde klachten over een van hun producten? Dan is het handig dat je de klantenservice van Santander kan contacteren. Heb je graag snel antwoord, dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:
1. Via telefoon
Bel naar 09 235 50 60
De Santander klantenservice is elke werkdag bereikbaar tussen 9u en 17u.
2. Via e-mail
Je kan altijd een mailtje sturen naar info@santander.be voor al je vragen of opmerkingen.
Heb je een specifieke KLACHT dan moet je deze mailen naar cct@santander.be. Check zeker even hun klachtenpagina voor meer informatie over de afhandeling van klachten (deze vind je hier).
3. Per post
Je kan ook op de traditionele manier Santander bereiken. Je moet hiervoor je brief versturen naar volgend adres:
- Santander Consumer Finance Benelux B.V
- Customer Care Team
- Postbus 10002
- 9820 Merelbeke
Natuurlijk zijn telefoon en mail de snelste manieren om de klantendienst van Santander te bereiken.
Bron: santander.be
Nick Van Ranst
Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)
- Hoe kan pralaya yoga jouw leven boosten? - 16 augustus, 2024
- Hoe efficiënt thuiswerken? - 12 augustus, 2024
- Hoe kan je haaruitval tegengaan? - 26 juli, 2024
- Ontdek de spannende wereld van online gokken - 26 juli, 2024
- Hoe kies je de beste ramen voor jouw huis? - 14 juli, 2024
hallo
ik heb een vraagje !! ik heb en kaart van jullie om geld aftehalen
kan ik wel zo geld afhalen aan bank contact , of moet ik het besteden in winkels zelf . das mijn vraagje aan jullie
kan je mij even terug info geven dan a u b
groeten Bauwens G
Het is beter om deze vraag te stellen aan Santander klantendienst zelf in plaats van dit reactieformulier, al zou het maar logisch zijn dat u met een bankkaart geld kan afhalen aan een bankautomaat.