Roularta ofwel de Roularta Media Group is vooral bekend voor het uitbrengen van Flair, Libelle, Knack, Trends en Voetbalmagazine. Iedereen heeft dus wel ooit eens een magazine van Roularta in zijn of haar handen gehad.
Ben je op een van hun magazines geabonneerd en heb je hierover een vraag? Dan is het natuurlijk handig dat je de klantenservice van Roularta kan contacteren. Heb je graag snel antwoord, dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:
1. Via telefoon
Bel 051 26 61 11
2. Via e-mail
Je kan je vraag of opmerking ook rechtstreeks mailen naar via het invulformulier op hun website.
3. Per post
Ook op de traditionele manier kan je de klantendienst van Roularta bereiken. Je stuurt je brief het best naar volgend adres:
- Roularta Media Group
- Meiboomlaan 33
- 8800 Roeselare
Maar in deze moderne tijden, heb je natuurlijk sneller antwoord per telefoon of email.
Bron: torfs.be
Nick Van Ranst
Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)
- Hoe kan pralaya yoga jouw leven boosten? - 16 augustus, 2024
- Hoe efficiënt thuiswerken? - 12 augustus, 2024
- Hoe kan je haaruitval tegengaan? - 26 juli, 2024
- Ontdek de spannende wereld van online gokken - 26 juli, 2024
- Hoe kies je de beste ramen voor jouw huis? - 14 juli, 2024
mijn Libelle vandaag weeral niet gekregen, is dit normaal deze week?
Dit gebeurd toch regelmatig dat het blad dan donderdagavond eerst in mijn brievenbus zit.
Hallo,
IK ben geen klant van geen enkel magazine van jullie uitgeverij.
Voor de vierde week op rij heb ik een aantal magazines gekregen
in plastiek verpakt met de vermelding”PROEFNUMMER”.
Willen jullie dat even nakijken want ik ben niet van plan een abonnement
te nemen .
Bedankt .
Beste, ik heb hetzelfde probleem. Hoe hebt u dit opgelost?
Bij voorbaat dank.
Anne-Marie Dhooghe
Beste,
We hebben de Knack van deze week (26 mei) niet ontvangen.
Mag ik u vragen hem na te sturen aub.
Ons adres: Kromstraat 3 te Glabbeek 3380
Florent Vandegaer