Hoe contact opnemen met Partena Ziekenfonds?

Partena is een onafhankelijk ziekenfonds. Je kan er ook terecht voor kinderopvang, hulp in huis,… Kortom, een brede waaier aan diensten voor een aangenamer leven. Hoe moet ik me aansluiten bij Partena? Wat moet ik doen voor een ongevalsaangifte? Deze en andere vragen zien we dikwijls passeren. Daarom is het handig om snel in contact te komen met de klantendienst van Partena.

Heb je graag snel antwoord, dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:

OPEN HIER DE WEBSITE >

Partena Ziekenfonds telefoonnummer

02 218 22 22

De klantendienst is bereikbaar van maandag tot donderdag van 8.30u tot 17.30u en op vrijdag van 8.30u tot 17.00u. In het weekend kan je de klantenservice van Partena dus niet bereiken. Heb je dringend hulp nodig buiten de openingsuren? Bel dan bovenstaand nummer en kies OPTIE 4 voor ziekenvervoer en thuisverpleging of OPTIE 5 voor de thuisoppas ziek kind.

Partena Ziekenfonds e-mail

Een rechtstreeks e-mailadres van Partena hebben we niet meteen teruggevonden. Nergens vind je een mailadres op hun website. Je kan wel een contactformulier invullen. Je vindt dit formulier hier.

OPEN HIER DE WEBSITE >

Partena Ziekenfonds postadres

Je kan steeds je vraag, opmerking of klacht per post versturen naar:

  • Partena Ziekenfonds
  • Sluisweg 2 bus 1
  • 9000 Gent

Bron: partena-ziekenfonds.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *