Wil je de klantendienst van de NMBS snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland. De Belgische treinen durven dan wel eens vertraging hebben, de klantendienst van de NMBS heeft die gelukkig niet đ
Het kan immers gebeuren dat je vragen hebt over een vertraging, compensatie, boete of iets verloren bent op de trein. In dat geval kan je zowel per telefoon, email als Messenger contact opnemen met de NMBS:
1. Via telefoon
Bel 02 528 28 28
of bel +32 2 528 28 28 vanuit het buitenland.
Dit is het telefoonnummer van de NMBS klantendienst. Je kan bij hen terecht met allerlei vragen over online aankopen, groepsreservaties, Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zondag: 7u00 – 21u30
2. Via e-mail
Je kan je vraag of opmerking ook mailen via het formulier onderaan de pagina op: https://www.belgiantrain.be/nl/support/forms
Via dat formulier kan je dan aanduiden waarover je vraag gaat (compensatie, reservatie, bewijs aanvragen, verloren voorwerp, klacht indienen, enz.) en vervolgens je bericht invullen.
3. Via Messenger
Je kan ook via Facebook Messenger een bericht sturen. Al kunnen we ons inbeelden dat de generatie die niet is opgegroeid met sociale media de voorkeur geeft aan de klassieke media als telefoon of e-mail.
Bron: nmbs.be
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
Beste, vanmorgen heb ik samen met een vriendin in Ninove tickets gekocht aan de automaat. Blijkbaar hebben we iets verkeerd gedaan en zitten we nu met een dubbele aankoop . We hebben in Denderleeuw de conducteur hiervan op de hoogte gebracht deze heeft ons een regularisatie kaartje afgeprint en ons aangeraden om de klantendienst te contacteren over onze dubbele aankoop
lieve mensen,
ik heb zeker reeds 5 keren naar jullie gebeld …
Het nummer 02/315 15 wat jullie doorgeven voor hulp bij de aanvraag van gratis treinticketten klopt niet !!!
Op 4 september kreeg ik per mail bevestiging voor die ticketten.
Ondertussen heb ik nog steeds niets ontvangen.
Kunnen jullie mij laten weten of er iets misgelopen is of niet ?
Dankjewel,
Nadine Goethals
Er is altijd wel wat iedere week op de lijn Brussel Dendermonde mijn abonnement is verdekke niet goedkoop, kan weer zien ik in Lebbeke geraak verdomme.
Ben niet de enige reizigers zijn het kotsbeu.
Hier idem indien er een trein van Denderleeuw of Doornik afgeschaft is mogen we naast het toilet zitten
of recht staan…En daarvoor betalen wij een abonnement..bedankt
Voor de eerste maal een 1ste klasse ticket gekocht voor mij en mijn vrouw om op 24 april te vertrekken vanuit Eeklo naar Luik. Gelukkig waren vrij vroeg om in te stappen maar de trein bleek voor 2de klasse gereserveerd vanaf Sleidinge voor een groep van 177 mensen. De instappers in Eeklo voor 2de klasse hadden helemaal geen plaats, wegens geen extra wagon, en zijn dan maar in 1ste klasse gekropen zodat we daar zaten als haringen in een ton. Had mij een reis in 1ste klasse anders voorgesteld
Vandaag seniiorenticket gekocht Zele Brussel voor een vergadering..maar door een defecte trein in Belsele reden er geen treinen vanuit Zele
Ticket niet gebruikt , kan dit teruggestort worden aub
Dank u
Godelieve De Bruyne
Dag, enkele maanden neem ik de trein brussel..veurne. vroeger 2 wagons 1ste klas! Nu 1 wagon?????we zitten op elkaar gepropt niet verantwoordt.ik heb julliie al meerdere malen verwittigd,steeds geen antwoordt?????arco laat vallen, dit beloofd voor deze zomer!jullie treine de lijn de panne schaerbeek is echt niet te doen!!!
Maar de prijs blijf maar stijgen ,steeds minder confort.na 1 dag werken zeket niet leuk.