Hoe NMBS Europe klantendienst contacteren?

NMBS Europe is natuurlijk de place to be als je een trein wil nemen richting pakweg Parijs, Londen, Amsterdam of Keulen. Maar zit je met vragen over je reis of heb je ergens een probleem mee? Dan staat hun klantendienst voor je klaar.

Als je de klantenservice van NMBS Europe wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Telefoonnummer

Bel + 32 (0)70 79 79 79

Dat is het telefoonnummer van de NMBS Europe klantendienst (opgelet: het is een betalende lijn à 0,30€/min). Zij zijn telefonisch bereikbaar op:
– maandag tot en met vrijdag: 8u00-20u00
– weekend & feestdagen: 9u00-16u30

2. E-mail

Je kan je vraag of opmerking ook mailen via het formulier op de website van NMBS Europe:

Rechtsboven zie je dan meteen de rubriek Klantenservice.

Bron: B-europe.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *