Hoe L’Occitane klantenservice contacteren?

Wil je de klantenservice van L’Occitane snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland.

Het kan immers gebeuren dat je vragen hebt in verband met een bestelling die je gedaan hebt of dat je meer informatie wilt over bepaalde ingrediënten in hun verzorgingsproducten. In dat geval kan je zowel per telefoon als per email contact opnemen met de klantendienst van L’Occitane.

1. Via telefoon

Bel 0800 290 56

of bel 0032 800 290 56 vanuit het buitenland

De klantenservice van L’Occitane is bereikbaar op:

  • Maandag – vrijdag: 10.00 – 17.00 uur
  • Gesloten op zaterdag & zon- en feestdagen

2. Via e-mail 

Een emailadres van L’Occitane hebben we niet gevonden. Wel kan je op hun website naar de contact-pagina gaan en daar meteen je vraag invullen in een handig invulformulier.

OPEN HIER DE WEBSITE >

Als je op de website bent zie je niet meteen iets staan van HULP of CONTACT. Je moet rechts bovenaan klikken op het rechthoekig icoontje om naar de contact-pagina te gaan.

Eens op deze pagina klik je aan de rechterkant op de gele button “IK HEB EEN VRAAG” en je kan nu je gegevens en vraag achterlaten in het contactformulier.

Bron: loccitane.com

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *