Hoe Leenbakker klantendienst contacteren?

Leen Bakker is de laatste jaren bij ons in België steeds populairder geworden. Je vindt er allemaal meubels en accessoires terug voor zowel je huis als tuin.

Heb je een vraag over een product of wil je weten wanneer je bestelling precies geleverd zal worden? Dan is het natuurlijk handig dat je de klantenservice van LeenBaker kan contacteren. Heb je graag snel antwoord, dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon

Bel 03 641 85 15

Je kan de klantendienst van Leen Bakker bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9u tot 17u.

2. Via e-mail

Een rechtstreeks e-mailadres hebben we niet teruggevonden. Wel kan je altijd gebruik maken van het online contactformulier voor al je vragen en opmerkingen. Dat vind je hier.

OPEN HIER DE WEBSITE >

Heb je vragen specifiek over de webshop, dan kan je mailen naar webshop@leenbakker.be.

3. Per post

Ook op de traditionele manier kan je de klantendienst van Leen Bakker bereiken. Je stuurt je brief het best naar volgend adres:

  • Leen Bakker België N.V.
  • Bredabaan 1209-1213
  • 2900 Schoten

Maar in deze moderne tijden, heb je natuurlijk sneller antwoord per telefoon of email.

Bron: leenbakker.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *