Hoe Kruidvat klantendienst contacteren via telefoon en mail?

Heb je een vraag over een product op de webshop? Of wil je graag weten wat de status is van je fotobestelling? Dan is het handig dat je de klantenservice van Kruidvat kan contacteren. Heb je graag snel antwoord, dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon

Kruidvat heeft een aantal telefoonnummers waarop je hen kan bereiken, afhankelijk van het soort vraag je hebt:

Kruidvat Foto

Webshop

Jouw extra voordeel

Winkels Kruidvat

  • 033 030 136
  • ma-vr 9-20u, za 9-18u
  • Opgelet, je belt met de klantenservice van de winkels, niet met de winkel zelf!

2. Via e-mail

Een rechtstreeks mailadres hebben we niet meteen teruggevonden. Maar je kan wel op de website een formulier invullen met je vraag/klacht/opmerking. Je vindt het hier terug.

3. Per post

Je kan je steeds richten tot volgend adres als je graag een brief wilt versturen.

  • Kruidvat Retail BV
  • t.a.v. Klantenservice
  • Postbus 34
  • 3927 ZL Renswoude
  • Nederland

Natuurlijk zijn telefoon en mail de snelste manieren om de klantendienst van Kruidvat te bereiken.

Bron: kruidvat.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

6 gedachten over “Hoe Kruidvat klantendienst contacteren via telefoon en mail?”

  1. Marina Verlinden

    Ik wil een deftige klacht sturen naar kruidvat omdat bellen me waarschijnlijk teveel gaat kosten maar dan krijg je zo een automatisch antwoord waar ik nog meer gefrustreerd door raak.
    Mvg,Marina

  2. van oost nathalie

    Hallo .ik heb dus ook een goede klacht over kruidvat ik woon er bij 1 om de hoek ! Dus kga er veel
    Maar wat ik daar gezien heb vind ik zelf totaal niet kunnen ! Mensonwaardig
    Tis ook niet de eerste keer dat ik dit zie en een mens weet begod niet waar hij echt terrecht en geholpen kan worden

  3. HET IS FRUSTREREN HOE DE KLANTENDIENST ABSOLUUT GEEN DIENST ENKEL FRUSTRATIE!!! Ik wil gewoon weten of mijn bestelling die later komt zie jullie mail, naar een postpunt gaat of wat wanneer niemand thuis is. En ik ben een goede klant, laat leveren wanneer ik thuis moet werken, etc.. wanneer jullie probs hebben door drukte en/of weer, te begrijpen maar jullie moeten toch het minste doen om bereikbaar te zien en ik bedoel daar mee NIET de robot die nooit geen antwoorden heeft, maakt een mens nog bozer

  4. NICOLE ARNAUTS

    Ik ben reeds vele jaren klant bij Kruidvat in Tienen.
    “Le Petit Marseillais pure zeep” is sinds een paar weken niet meer te verkrijgen.
    Nu probeer ik informatie via de klantendienst van Kruidvat te vragen maar dit is onbegonnen werk.
    Kan u mij laten weten of dit product nog te verkrijgen is?
    Zo ja, kan dit product naar Kruidvat Tienen verstuurd worden?

  5. ik heb ook een klacht ik heb recht op een badjas was bij mijn aankoop dat wasop24 februari2021 wij zijn nu 22juni dat is 4 maanden en nog altijd geen badjas gekregen ik wordt van kastje naar de muur gestuurd maar ik zal niet op geven tot ik mijn badjas heb

  6. Heb hetzelfde probleem nl. een niet geleverde badjas.
    Had hen dat graag gemeld via e-mail maar men antwoord mij doodleuk dat ze GEEN E-MAIL ADRES aan de klanten mogen geven.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *