Hoe Knack klantendienst contacteren per telefoon?

Knack staat zowel offline (met zijn magazine) als online (met de website) voor nieuws, opinie en duiding. Knack is onderdeel van Roularta Media Group.

Het kan zijn dat je vragen hebt over je abonnement of wil je graag een lezersbrief versturen? Er zijn verschillende manieren om met de klantendienst van Knack in contact te komen. We sommen hieronder de mogelijkheden op.

1. Via telefoon

Bel 051 26 61 11

Knack is onderdeel van Roularta en dit telefoonnummer is dan ook van de hoofdzetel van Roularta Media Group (te Roeselare).

Bel 078 35 33 13

Dit telefoonnummer is enkel van toepassing als je vragen hebt over je abonnement, niet voor andere vragen.

2. Via e-mail

Vragen over abonnementen = info@abonnementen.be

Technische problemen en vragen over de website = helpdesk@knack.be

Lezersbrief versturen = lezersbrieven@knack.be

3. Per post

Ook op de traditionele manier kan je de klantendienst van Knack bereiken. Je stuurt je brief het best naar volgend adres:

  • Roularta Media Group
  • Meiboomlaan 33
  • 8800 Roeselare

Maar in deze moderne tijden, heb je natuurlijk sneller antwoord per telefoon of email.

Bron: knack.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

5 gedachten over “Hoe Knack klantendienst contacteren per telefoon?”

  1. Geachte,
    KNACK heeft de klanten meegedeeld ,korte tijd geleden, dat ENGIE de meest voordelige firma was voor gas en electriciteit. Ik heb mij aangemeld als Knack-abonnee, om samen met andere lezers deel te nemen aan die overgangsactie naar ENGIE.
    Tot mijn zeer onaangename verbazing heb ik bij de eerste en tweede betaling aan ENGIE vastgesteld dat de kostprijs merkelijk veel hoger was dan deze die ik bij ESSENT , de vorige firma, maandelijks betaalde.
    Het is mijn mening dat KNACK ,als initiatiefnemer van de overgangsactie, daarvan op de hoogte moest worden gebracht worden. Ik neem aan dat we een reactie van KNACK in deze zaak mogen verwachten.

  2. van opstal freddy

    hallo, sinds korte tijd krijg ik knack boeken in mijn bus. wil u daar aub mee stoppen daar ik deze niet wens en dan ook ongeopend in de vuilbak deponeer. ik heb geen abonnement bij jullie. dit is papierverspilling.
    groetjes

  3. Hallo ik krijg Knack in de bus proefabonnement..dit heb ik niet gevraagd
    Stoppên aub
    Ik betaal dit niet.. dus geen rekening achteraf sturen

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *