Hoe klantendienst van JYSK contacteren?

JYSK is een Deense winkelketen waar je alles terugvindt voor je huis. Het telt wereldwijd 2.900 winkels in meer dan 50 landen. Ook bij ons in België telt JYSK een twintigtal winkels. Wil je graag contact opnemen met de klantendienst van JYSK maar weet je niet hoe? Dan vind je op deze pagina een antwoord terug.

Om snel en direct in contact te komen met een medewerker van JYSK, dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren:

JYSK telefoonnummer

03 808 28 03

De klantendienst is bereikbaar van maandag tem zaterdag van 09u00 tot 16u00. Op zon- en feestdagen is de klantendienst niet bereikbaar.

JYSK email-adres

klantendienst@jysk.com

Mailen kan naar steeds naar bovenstaand mailadres. Overdag is het eerder aangeraden om de chatfunctie te gebruiken op hun website.

JYSK live-chat

De live-chat vind je terug op de website onder “klantendienst”. Als er een medewerker beschikbaar is, is de knop ‘Live chat’ blauw gekleurd. Op het moment dat alle medewerkers bezet zijn, is het niet mogelijk een chat te beginnen en staat er dat deze offline is. De chat opent zodra er weer een plekje beschikbaar is. 

OPEN HIER DE WEBSITE >

Bron: jysk.com

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *