Hoe Joyn klantendienst contacteren?

Joyn is een programma voor handelaars om meer visibiliteit en klanten te genereren. Zit je met een vraag voor de Joyn klantendienst? Dan ben je op de juiste plaats terecht gekomen.

Het kan immers gebeuren dat je je wil registeren op hun website en daarover nog vragen hebt. Of misschien had je wel een probleem met het getrouwheidsprogramma of de Joy advertising campagne?

Wat het probleem ook is, als je de klantenservice van Joyn wil contacteren, zal je al snel merken dat dat kan op 3 manieren:

1. Telefoonnummer Joyn

Bel +32 2 302 73 82 

Dit is het telefoonnummer van de Joyn klantendienst. De openingsuren per telefoon zijn:
– maandag tot en met vrijdag: 9u00-17u00

Joyn website openen >

2. E-mail Joyn

Je kan ook rechtstreeks mailen naar Hello@joyn.be. Makkelijker kan een e-mailadres eigenlijk niet zijn 🙂

Joyn website openen >

3. Adres Joyn

Je kan tot slot ook gewoon een brief of aangetekende brief sturen indien nodig naar:

Joyn
Corda Campus 5
Kempische Steenweg 309/2
3500 Hasselt
Joyn website openen >

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *