Zoosk telt met meer dan 50.000.000 leden een ontzettende database. Wil je om de één of andere reden toch je Zoosk profiel verwijderen? Dan legt deze pagina uit met tekst en foto’s hoe je simpel je account kan deactiveren:
Heb je een betalend abonnement? Zorg er dan eerst voor dat je dat annuleert door de automatische hernieuwing van het abonnement van ‘Aan’ naar ‘Uit’ te schakelen, zoniet zullen onderstaande stappen niet werken.
Stap 1: Klik rechtsboven op je nickname en kies Instellingen.
Stap 2: Onder ‘Account’ kies naast Accountstatus – Actief op ‘Bewerken’.
Stap 3: De optie ‘Deactiveer’ komt te voorschijn. Daar kiezen we voor.
Stap 4: Kies voor Zoosk-account deactiveren, zo zal je account zich verwijderen
Stap 5: Duid een reden aan en kies Account deactiveren
Stap 6: Je krijgt bevestiging dat je account werd gedeactiveerd.
Of bekijk de foto’s van hoe je je Zoosk profiel kan opzeggen:
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
een goede instelling maar ik heb al iemand.
Goede omschrijving hierboven maar als ik mijn account wil deactiveren krijg ik de melding dat het niet kan omdat ik eerst mijn abonnement op moet zeggen. Onder de knop abonnement zit deze mogelijkheid niet. Dus hoe zeg ik het nu op????
Hallo Willeke,
Je moet inderdaad eerst zoals aangegeven je betalend abonnement stopzetten en dan pas kan je je account verwijderen. Onder Accountinstellingen kan je normaal gezien zien wanneer je abonnement afloopt en eventuele maatregelen treffen, of je kan ook de Zoosk support contacteren (https://www.zoosk.com/contactinfo.php) als dat je niet lukt.
Beste Johan
Inderdaad, Ik krijg ook de melding van Willeke, we kunnen niet meer doen dan met hun contact opnemen, nergens kunnen we de betaling tegenhouden of stopzetten, heb mail gestuurd dus hopelijk doen zij de nodige stappen en zetten het stop, groetjes David
ik heb juist ook een mail gestuurt nr zoosk om mijn abon a te zeggen. Is het bij u gelukt?
Bij account sttat de “regel” actief niet. Gebruik Ipad?
Help wil van deze nare site verwijderd worden.
ik heb alleen maar aangeklikt kan iemand mij vertellen of je dan een abonnement bent aangegaan ? krijg via de mail niks als berichten binnen ,
dus klik ze maar weg heb ook geen account aangemaakt.
help wil er vanaf
Hallo Gerard,
Door op Zoosk te klikken en Zoosk toegang te verlenen tot de data van je Facebook, wil dat niet noodzakelijk zeggen dat je automatisch betalend lid bent, maar wel dat er een profiel gecreëerd hebt met jouw foto en gegevens vanuit Facebook erop.
Je kan dit makkelijk terug ongedaan maken: Log op je Facebook in > klik rechtsboven op instellingen > Kies “apps” in het linkermenu > Klik op het kruis (verwijderen) rechts van de Zoosk app. Normaal gezien zal je er nu geen last meer van hebben.
Hallo ik wil graag zoosk verwijderen heb hier geen zin meer in
mijn intresse is niet goed genoeg op deze site van julli
Hi Bert,
Geen probleem, dan moet je gewoon even de stappen van hierboven opvolgen. Je Zoosk profiel opzeggen via het hoedoen.be reactieformulier is tot op heden nog niet mogelijk 🙂
Beste ik wil mijn account verwijderen. Maar ik geraak er niet uit, kun je me helpen. Grt johan
Hallo Johan,
In welke stap zoals hierboven beschreven loopt het fout bij jou dan?
Hallo,
Ik wil ook af van zooks en de smsjes die ik krijg. Ik heb de stappen gevolgd maar krijg bericht dat ik eerst mijn abbonement moet opzeggen, maar weet niet hoe dat moet. Ik heb maailtjes gestuurd naar zooks zelf maar krijg gen reactie. Pleas HELP.
Annelies
Ik wil mijn zoosk account verwijderen. Ik heb geklikt op instellingen, account, hierin kan ik naam, mobiele nr. Etc. Wijzigen. Knop met account deactiveren zoals foto boven, of accountstatus zie ik niet een. Heb twee keer email gestuurd naar klantenservice maar geen antwoord. Vind het geen stijl van hun om niet eens te reageren op mijn mails. Hoe kom ik hier vanaf?
Hallo Peggy,
Heb je een betalend of gratis account?
Beste Johan,
Ik heb net hetzelfde probleem als Peggy hierboven beschrijft. Het gaat om een gratis abonnement. Wat kan ik doen om mijn account te verwijderen?
Met vriendelijke groeten,
Karlien
Dag Karlien,
krijg je de groene button “deactiveren” dan niet te zien? Of loopt het ergens anders mis?
Weet er iemand hoe ik een betalend abonnement van zoosk kan stoppen ?
Van zoosk support krijg je immers totaal geen reactie.
Identiek probleem. Kan abonnement op Zoosk niet opzeggen. Mijn vriendin ook niet. En inderdaad geen respons van het contactcentrum. Blijkbaar nu een gemakkelijke manier gevonden om geld te verdienen, alhoewel me dit vroeger wel gelukt is. Denk dat ik mijn visakaart ga moeten blokkeren of tot der eeuwigheid moeten betalen. Beschamende praktijk !!!
En Johan Van Asch. Heb je zelf al ne keer geprobeerd om een abonnement op te zeggen of volg je gewoon de bekende instructies die niet uitvoerbaar zijn?
Georges, zelf heb ik geen account op een dating site, maar de methode die ik beschrijf werkt wel voor een gratis account dus ik kan enkel vanuit die ervaring spreken.
Voor wie een betalend account heeft: Ik weet dat er een optie zou moeten zijn om “Automatische vernieuwing abonnement aan | uit te zetten, maar omdat ik zelf geen betalend member ben, kan ik daar dus jammer genoeg geen screenshots van maken.
Georges je visakaart laten blokkeren is inderdaad de enige mogelijkheid om van je abonnement af te geraken. Heb hierbij ook een klacht ingediend bij FOD om de werkwijze van Zoosk aan te kaarten.
Veel succes
Dan toch even goed nieuws.
Twee dagen na mijn klacht bij het FOD en Visa, een email ontvangen van Zoosk support dat mijn abonnement stopt.
Blijkbaar zou het vanaf nu volstaan om uw abonnement op te zeggen door een email te sturen naar Zoosk support (wel in het engels)
Hopelijk geraken jullie ook van jullie niet gevraagd verlengd abonnement af.
Ik had betaald via Paypal
Ik kon ook mijn abonnement niet stoppen.
Dus heb ze een bericht per mail gestuurd, in het Engels, dat ik wil stoppen.
Ben ook naar Paypal gegaan, daar eerst en vooral mijn betaalkaart verwijdert, maar ook Paypal een bericht gestuurd met de uitleg en de vraag om toekomstige transacties van Zoosk aan mij niet meer te laten doorgaan.
Dit alles gedaan het laatste uur.
Ik ben nu wel eens benieuwd of ik er vanaf zal zijn.
Ik probeer jullie aanbeveling te volgen en sla er toch niet in mijn account te annuleren. Wanneer ik mijn abonnement wil opzeggen krijg ik de toepasselijke knop onderaan niet die de deactivatie mogelijk maakt, ik wordt naar Amazon.com verwezen met de vermelding dat ik eerst daar moet opzeggen. Op Amazon.com sta ik niet geregistreerd met Zoosk…… wat nu? Ik heb eveneens getracht via een rechtstreeks bericht in het Nederlands hulp te krijgen bij Zoosk en krijg als antwoord dat zij mijn taal niet machtig zijn. Mijn Engels is te pover om op gepaste wijze te reageren. De ganse Zoosk begint voor mij op oplichting te lijken….Er worden schandelige en gewikste trukken gebruikt om geld te kunnen innen. Ook nu wordt dit vermoeden nog versterkt. Ik raak gewoonweg niet van hen af. Moet ik dan aangifte doen?
hi hier het zelefde zever he voor één maand op proef en er gaart weer één maand automatisch
Wachtwoord, naam voornaam..Alles aanpassen…Dan onder instellingen abonnement, zul je in het groen ‘résilier mon abonnement’ (heb het in het frans) laten verschijnen.
Hallo hoe kan ik mijn gsm nummer verwijderen?
Telefoonnummer geverifieerd,ik wil dat verwijderen.
Dank u voor de geweldige digitale hulp.
Steeds tot uw dienst! 🙂
Hallo,
Ik heb me in feite nooit ingeschreven op Zoosk en merk nu dat ik een betalend lid ben. Mijn dochter van 10 gebruikt wel af en en toe mijn GSM dus vermoed ik dat zij dit heeft geactiveerd. Ik heb de diensten nooit gebruikt en betaal al sinds maand augustus merk ik. Om je uit te melden heb je een account nodig, maar ik heb de gegevens van die account niet, ik vindt geen e-mail address om contact met Zoosk op te nemen. Ik ga allesinds al mijn kaart blokkeren maar hoe moet ik nu verder?
Kan iemand mij helpen?
Groetjes,
Dag Fanny, kan je de automatische hernieuwing van je abonnement niet uitschakelen? En als je met je GSM de app gebruikt, ben je dan niet ingelogd? Dit moet toch 1 keertje gebeurd zijn want anders kan je geen activatie hebben gehad van een abonnement lijkt me…