Als ik een probleem heb met mijn Yahoo account, bijvoorbeeld als deze gehackt werd of als je spam hebt, hoe kan ik dan de support contacteren? Deze pagina legt aan de hand van foto’s uit hoe je de klantendienst contacteert:
Stap 1
Er is een Yahoo help pagina beschikbaar in het Engels & Frans, jammer genoeg is deze er (nog) niet in het Nederlands. De Yahoo Help pagina vindt men op https://en-global.help.yahoo.com/kb/helpcentral. Daar staat zoals bij een soort veelgestelde vragen per onderwerp uitgelegd wat je doen staat.
Stap 2
Staat jouw vraag nergens beantwoord? Dan zijn er ook verschillende contactformulieren waarlangs je Yahoo per mail kan bereiken. Een voorbeeld van het contactformulier dat je in contact brengt met de klantenservice kan hier gevonden worden.
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
Erg bedankt voor dit initiatief! Lijkt me erg nuttig.
Nog een vraag: ik zoek een manier om Yahoo te contacteren met een vraag die (voor zover ik zie) niet in de FAQs staat, en met het formulier dat je hier aanreikt kan dat ook niet. Ik heb namelijk al een hele tijd problemen met mijn Yahoo-adresboek, de ‘knoppen’ werken niet meer zoals het hoort. Zo kan ik al een hele tijd geen contacten meer aan lijsten toevoegen, wat erg vervelend is omdat ik die functie vaak gebruik. De knop op zich werkt wel, maar de ‘actie’ gebeurt niet. Waar kan ik terecht met deze vraag? Weet jij dat, Johan? Alvast bedankt!
Ondertussen is het probleem verergerd: ik kan mijn adresboek wél nog raadplegen, maar ik kan geen contacten meer bewerken, aan lijsten toevoegen, verwijderen, toevoegen, … Ik heb geen flauw idee hoe dat komt, ik heb in al die jaren, met de oude interface, nooit problemen gehad… Ook in de oude versie kan ik niks meer, omdat daar gewoon geen mogelijkheden meer toe zijn… Hoe kan ik Yahoo daarover contacteren?
ik had al wel gezien bij het forwarden dat er iets anders tevoorschijn kwam maar was niet zeker of dit soms niet voorlopig gecomprimeerd werd (tot nu toe de eerste die dit opmerkt). Ik sta wat machteloos vermits het Yahoo is die onlangs en ongevraagd bepaalde schermwijzigingen doorvoerde. Ook heb ik ondervonden dat bij invoering van een nieuwe respondent ik er niet in slaag die toe te wijzen aan een gecreëerde groep.
Ik kan geen nieuw paswoord aanvragen. Ik krijg telkens foutcode.
Plus dat mijn contactmailadres is veranderd en dus in geval men mij een ander paswoord toestuurt, ik daar niet aan kan geraken gezien mijn mailadres dat ik bij het aanmaken van mijn account heb opgegeven niet meer bestaat. Kan u mij helpen ?
Hey Brian, dan is het aangeraden om YAHOO zelf te contacteren. Wij van Hoedoen.be hebben immers niets te maken met YAHOO en kunnen je jammer genoeg niet verder helpen.
Hey brian ik heb juist hetzelfde probleem ik weet men wachtwoord niet meer en als ik naar yahoo ga is er niks dat helpt