Op TomTom.com kan je makkelijk een account aanmaken waarmee je live het verkeer kan volgen of je software updaten. Maar wat als je per ongeluk 2 accounts hebt aangemaakt of niets meer met TomTom wil te maken hebben?
We kunnen je alvast meegeven dat, ondanks we goed gezocht hebben in het account, er geen optie bestaat om rechtstreeks je account met 1 klik te wissen.
TomTom voorziet gelukkig wel een andere manier om je account op te zeggen, het enige nadeel is naar onze ervaring dat je niet anders kan dan via de Engelstalige support te gaan:
1) Contact
Ga naar de TomTom contactpagina
2) Probleem
Selecteer een willekeurig product en probleem.
3) Mail hen
De optie email ons wordt nu opgelicht en je kan erop klikken. Kies vervolgens Ik wil een nieuwe email sturen.
4) Je vraag
Je kan nu je vraag per email stellen.
Bij onderwerp type je “Delete my account”.
Bij vraag typ je:
- Je naam
- Je emailadres
- De reden waarom je je account niet meer wil (vb. je gebruikt het niet)
Klik vervolgens op Continue en Submit Question.
5) Resultaat
Iemand van de TomTom klantenservice zal je aanvraag behandelen en je account zal verwijderd worden.
Bron: TomTom’s privacy policy
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
Ls,
TomTom navigatie gebruik ik niet meer.
Graag verzoek ik u geen emails meer te zenden.
Bij voorbaat hartelijk dank,
Vriendelijke groet,
Babs van Iperen