Hoe Tomorrowland tickets bestellen?

Tomorrowland, het beste dancefestival in de wereld, zal dit jaar gespreid worden over twee weekends! Het succes van dit Belgische event blijft immers groeien waardoor de organisatoren met een verdubbeling van de “Tomorrowland madness” op de proppen kwamen. Super goed nieuws dus voor iedereen die er vorig jaar niet kon bij zijn: verdubbeling van de kansen! Maar hoe moet je nu tickets bestellen? We leggen het je graag uit:

 

1. Start ticketverkoop
De eigenlijke ticketverkoop start op zaterdag 8 februari om 11u00. Dit is enkel de Belgische verkoop. Met andere woorden, enkel Belgen kunnen vanaf dan tickets bestellen. Er worden 180.000 tickets gereserveerd voor Belgen, over de 2 weekends. De wereldwijde verkoop (voor iedereen, ook voor Belgen die nog geen tickets konden bemachtigen) gaat een week later van start.

2. Pre-registeren
Om bij de ticketverkoop kans te maken op tickets, moet je eerst pre-registreren. Als je dit niet hebt gedaan, dan zal je niet op de website van de ticketverkoop kunnen. Opgelet, pre-registratie geeft geen garantie op een ticket. Pre-registreren doe je hier: pre-registratie Tomorrowland. Pre-registeren kan vanaf maandag 13/01/2014.

3. Tickets bestellen
Tickets bestellen doe je enkel op de ticketwebsite (andere verkoopkanalen zijn er niet!). Je moet direct na je bestelling betalen anders wordt je bestelling geannuleerd en gaan je tickets terug in de verkoop. Zorg er dus voor dat je op een van volgende manieren kan betalen (en dat er genoeg geld op je rekening staat!):

  • Mister Cash
  • Mastercard
  • VISA
  • Paypal
  • Maestro

(Via homebanking: BNP Fortis, ING, Belfius, KBC, Record Bank, Argenta, AXA, Landbouwkrediet, Crelan, Delta Lloyd, Banque de la Poste, Deutsche Bank, Antwerps Beroepskrediet, Citibank, VDK).

Als je betaald hebt, ontvang je per email een bevestiging van je betaling. Let er dus op dat je emailadres correct is ingevuld. Deze mail is niet je toegangsticket!

5. Ticket personalisatie
Elk ticket dat verkocht wordt, zal gepersonaliseerd moeten worden. Dit is mogelijk vanaf 17/02/14 t.e.m 16/03/14. Binnen deze periode moet je ticket gepersonaliseerd zijn! Je ontvangt een email van Paylogic (de partner waarmee de tickets worden verkocht) met hierin een unieke link om uw tickets te personaliseren. Voor ieder ticket (voor BoozeBags moet dit niet) moet je de nodige bezoekersinformatie invullen (voornaam, naam, email, geslacht en geboortedatum). Doe dit nauwkeurig en correct want wijzigingen zijn later niet meer mogelijk. Als de personalisatie volledig is, kan je deze bevestigen. Na het bevestigen ontvang je de E-tickets. Vanaf juni krijg je dan de Tomorrowland bandjes toegestuurd.

Bron: tomorrowland.com

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *