Soms kan een aankoop al eens tegenvallen en dan wil je deze natuurlijk zo snel mogelijk terugbrengen en omruilen. Ook bij klanten van Makro valt dit voor. Daarom hebben ze bij Makro een aantal voorwaarden opgesomd in verband met het omruilen van artikels en producten.
Vier voorwaarden voor omruiling
Bij Makro kan je alles (behalve ondergoed, zwemkledij en verse en diepvriesproducten) omruilen. Dat is eenvoudig đ Wel moet je voldoen aan volgende puntjes:
- Het product moet binnen de 10 dagen na aankoop terug naar je MAKRO-winkel worden gebracht.
- Breng je originele aankoopfactuur mee
- Uiteraard mag het artikel niet beschadigd of gebruikt zijn. Zorg er ook voor dat je alle onderdelen terug mee hebt.
- Steek alle onderdelen in de originele en onbeschadigde verpakking.
Iets gekocht via de webshop?
Heb je iets gekocht in de Makrowebshop dat je eigenlijk niet bevalt, dan is retourneren ook mogelijk. Ofwel stuur je het terug ofwel breng je het ook naar de Makro winkel bij jou in de buurt. Opgelet, neem voor het terugsturen of terugbrengen altijd contact op met de klantenservice via het contactformulier of telefonisch op 078/150.330. Je krijgt dan ook een retournummer dat je op het pakje moet kleven of dat je bij je moet hebben als je naar de winkel gaat.
Hoe je de klantenservice van Makro kan contacteren, lees je hier: hoe klantendienst Makro contacteren.
Bron: Makro.be
Nick Van Ranst
Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)
- Hoe kies je het beste speelgoed als cadeau? - 17 december, 2024
- Hoe versterk je je immuunsysteem? - 17 december, 2024
- Hoe uw backoffice digitaliseren? Efficiëntie en controle binnen handbereik - 14 december, 2024
- Bouw slimmer, sneller en zonder zorgen met de juiste software - 26 november, 2024
- Hoe kan pralaya yoga jouw leven boosten? - 16 augustus, 2024