Hoe een aankoop van Marko omruilen?

Soms kan een aankoop al eens tegenvallen en dan wil je deze natuurlijk zo snel mogelijk terugbrengen en omruilen. Ook bij klanten van Makro valt dit voor. Daarom hebben ze bij Makro een aantal voorwaarden opgesomd in verband met het omruilen van artikels en producten.

Vier voorwaarden voor omruiling

Bij Makro kan je alles (behalve ondergoed, zwemkledij en verse en diepvriesproducten) omruilen. Dat is eenvoudig 🙂 Wel moet je voldoen aan volgende puntjes:

  1. Het product moet binnen de 10 dagen na aankoop terug naar je MAKRO-winkel worden gebracht.
  2. Breng je originele aankoopfactuur mee
  3. Uiteraard mag het artikel niet beschadigd of gebruikt zijn. Zorg er ook voor dat je alle onderdelen terug mee hebt.
  4. Steek alle onderdelen in de originele en onbeschadigde verpakking.

Iets gekocht via de webshop?

Heb je iets gekocht in de Makrowebshop dat je eigenlijk niet bevalt, dan is retourneren ook mogelijk. Ofwel stuur je het terug ofwel breng je het ook naar de Makro winkel bij jou in de buurt. Opgelet, neem voor het terugsturen of terugbrengen altijd contact op met de klantenservice via het contactformulier of telefonisch op 078/150.330. Je krijgt dan ook een retournummer dat je op het pakje moet kleven of dat je bij je moet hebben als je naar de winkel gaat.

Hoe je de klantenservice van Makro kan contacteren, lees je hier: hoe klantendienst Makro contacteren.

BEZOEK DE WEBSHOP >

Bron: Makro.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *