Krefel is in België één van de multimediaketens. Ben je zelf klant bij Krefel en zit je met vraag of heb je ergens een probleem mee?
Als je de klantenservice van Krefel wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:
1. Telefoonnummer
Bel 02/255.00.00
Dit is het telefoonnummer als je met een algemene vraag zit of advies wil (zonaal tarief).
De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u30 – 18u00.
2. E-mail
Je kan ook het contactformulier per email invullen om Krefel rechtstreeks te contacteren met je vraag.
Bron: Krefel.be
The following two tabs change content below.
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
20/01/2016 geachte mr , mevr “Bedeling FOLDER”
Sinds nov 2014 en vandaag 20 jan.2016 , slechts max. 10 X streekkrant + folders ontvangen , dit tussen week 12 en week 27 in 2015 .
Niettegenstaande reeds van in nov. 2014 er meerdere tel. en mails aan
streekkrant en BD waren, + ook een bezoek van inspectrice BD Brugge.
In okt. 2015 : werden wij opgebeld door BD , nadien nog verschillende
e mails en tel + bezoek inspectiedienst(3 weken geleden) .
Gevolg NOG ALTIJD NIETS !!!
met vriendelijke groeten
René Berton
Op 3 augustus werd een telefoonset Motorola T102L binnen gebracht voor herstelling, dit zou een drietal weken duren het is nu al een maand en nog steeds geen teken van leven, Het apparaat valt onder de garantie bepalingen, wij moeten intussen wel al onze communicaties doen via GSM en dat kost enorm veel geld als je op een vaste lijn moet bellen. Dit is echt niet serieus vanwege de na verkoopdienst. Ik zal in de toekomst waarschijnlijk nooit niets meer kopen bij Krefel en zal dat ook afraden in mijn omgeving. Als men ons blijft van het kastje naar de muur sturen zullen er andere stappen volgen. Ik ben boos.!!!!!!!!
Ik had een stoomstrijkijzer gekocht die totaal niet aan mijn verwachtingen voldeed. Zonder problemen heeft de verkoper van krefel oudenaarde mijn toestel terug genomen en mij geholpen bij een beter toestel. Ik kan hun hulpvaardigheid en vriendelijkheid alleen maar toejuichen en krefel aanbevelen dank u
Ik kan geen HD op mijn toestel hebben wel ATV ik werk met het kaartje op mijn nieuw toestel aangekocht deze week
Ik heb op 20/10/2018 een samsung s8 gekocht met cashback van 60 euro.
Ik heb me niet kunnen registreren Krëfel heeft gevraagd dit met samsung te regelen en samsung met Krëfel.Graag wil ik mijn 60 euro.
Beste,
De klantendienst van Krefel heeft een lage kwaliteit.
Mails worden niet beantwoord op hogervermeld mailadres (je krijgt enkel een standaardmail en na 3 dagen nog geen antwoord).
Telefoon (02/255.00.00) lukt al helemaal niet. Ik ben al 2 dagen aan het bellen. Je krijgt steeds de wachtmuziek en een stem dit de mail promoot.
Na meer dan een kwartier nog geen antwoord. Zelfs enkele keren gewoon afgesloten zodat je opnieuw moet bellen.
Sorry, maar als dit een klantendienst is, dan zou ik mij toch vragen stellen over wat het woord dienst betekent.
Op 4juni 2020 bestelden wij twee apparaten bij Krefel Grimbergen :
Een vaatwasser Siemens Sr256W01TE van 45 cm
Een luchtbevochtiger Dyson PH01 Cool + Humid
Wij zijn nu 26 juli en nog steeds weten wij niet wanneer deze toestellen zullen geleverd worden. Na verschillende telefoons staan we nog altijd op het zelfde punt.
wij hebben deze toestellen direct betaald + dan verzekering van 99 euro.
Het is nu bijna twee maand en wij hopen dat aan deze mail direct gevolg zal gegeven worden anders vragen wij ons geld terug.