Hoe contact met TUI klantendienst (vroegere Jetair Fly)?

Hoe contact met TUI klantendienst opnemen? TUI Fly is het vroegere Jetair Fly en is in België één van de grootste touroperators. Ben je zelf klant bij TUI en zit je met vraag of heb je ergens een probleem mee dan is het altijd makkelijk dat je snel contact kan opnemen met hen. Je kan de klantenservice van TUI contacteren, via telefoon en Facebook. Dit zijn de snelste manieren. Uiteraard kan je ook altijd naar je lokale TUI reisbureau gaan.

Belangrijk om weten is dat er een verschil is tussen enerzijds TUI Belgium en anderzijds TUI Fly. Op die manier neem je ook meteen met de correcte klantendienst contact op.

TUI Fly bellen

Voor vragen over vluchten alleen kan je terecht bij op het nummer:

070 22 00 00

  • maandag tot en met vrijdag: 8u00-22u00
  • zaterdag: 9u00-22u00
  • zondag: 10u00-22u00
  • gesloten op feestdagen

Opgelet: het is een betalend nummer aan max. 0,30€/min.

TUI Belgium bellen

Voor vragen over boekingen van hotels en pakketten vlucht en hotel samen, kan je terecht op het nummer:

070 222 346

Opgelet: dit is ook een betalend nummer aan max. 0,30€/min.

De openingsuren per telefoon zijn:

  • maandag tot en met vrijdag: 9u00-19u00
  • zaterdag: 9u00-22u00
  • zondag: 10u00-22u00
  • gesloten op feestdagen

Met TUI Belgium chatten op de website

Je kan overdag ook altijd chatten met medewerkers op de website (https://www.tui.be/nl). Op zon- en feestdagen wel gesloten.

Veel gestelde vragen van TUI Belgium bekijken

Op de website tui.be vind je veelgestelde vragen terug waartussen jouw vraag misschien ook zit. Je kan ze hier terugvinden: https://www.tui.be/nl/vragen.

Lokaal reisbureau

Contact met Tui klantendienst kan uiteraard ook altijd oor binnen te springen in je lokaal TUI reisbureau. Een overzicht van de erkende reisbureaus vind je hier: https://www.tui.be/nl/agents

TUI Belgium op Facebook

Stel je vraag via Facebook. Ga naar de Facebook pagina van TUI Belgium (https://www.facebook.com/TUIBelgium/) en stel je vraag in een chatbericht. TUIBelgium antwoordt doorgaans binnen een paar uur.

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

12 gedachten over “Hoe contact met TUI klantendienst (vroegere Jetair Fly)?”

  1. Geachte,
    ik zou graag de lijst krijgen van de vluchten, heen en terug van de vluchten die ik gedaan heb 2013-2014
    vriendelijke dank bij voorbaat

    1. Nick Van Ranst

      Dag Paul,

      wij van hoedoen.be kunnen je hier helaas niet mee helpen omdat we niets met Jetair Fly te maken hebben. We tonen in dit artikel enkel hoe je Jetair kan contacteren. Gebruik bovenstaande manier om Jetair te bereiken en stel hen je vraag. Succes!

      Grt,
      Nick

  2. ik wil naar de lourds in november of einds octomber
    gaan jullie vligen deze period??
    in octomber 29 till 1novmber..
    og 11 nov tot 13 novmber..
    mvg

  3. natascha ilsbroux

    Geachte Heer , Mevrouw
    hotel Toplice sveti martin
    Hierbij laat ik mijn klachten weten over onze vakantiereis.
    Bij aankomst wist de receptie niet welke kamer ons toegewezen moest worden , blijkbaar is er een verschil tussen appartementskamer en of appartement.
    Ze hebben ons een appartement toegewezen die beneden alle verwachtingen ligt ( heel goedkoop ingericht met tweederangsmeubels, bedden die slecht zijn , oude frigo oud tv kastje , gordijnen die loshangenenz.. een voordeur die slecht sluit , de toilet en de badkamer is ook oud en heel klein alsook de verlichting) heel teleurstellend .
    Het zwembad blijkt ook al niet zo in orde te zijn en het onderhoud rond spreekt ook al boekdelen.
    Ik zou dit verblijf onder de 1 ster schatten.
    Het eten is ook heel pover .
    Ik heb deze avond mijn beklag gedaan aan de receptie en heb de vraag gesteld of ze zich niet vergist hebben en we geen appartementskamer geboekt hadden. Er blijken grote verschillen te zijn in service, restaurant en kamers.

    Later op de avond hebben we gesprekken gehad met ander hotelgasten
    De mensen blijken tot 700 euro minder betaald te hebben voor dezelfde appartementskamers als de mijn met 6 personen en wij zijn met 4 personen.
    Ik vraag je dan ook bij hoogdringend deze problemen op te lossen.
    Hopend op een spoedig antwoord verblijf ik .

    1. Beste Natascha, jammer dat te moeten lezen dat je vakantie niet in orde was. Wij van Hoedoen.be kunnen hier niets aan doen aangezien we niets te maken hebben met TUI, hiervoor moet je bij TUI zelf terecht. Hoe je hen kan contacteren kan je hierboven lezen. Succes!

  4. depourcq jozef

    Ben op 20 oktober teruggevlogen van Anatalya naar oostende en
    de terugreis liet te wensen over.
    Het verslag werd naar tui oostende breidelstraat overgemaakt.
    Hopende op een antwoordje danken wij U bij voorbaat.

  5. Reis geboekt is geannuleerd door de corona ik bel naar de klantendienst
    Wacht 3 u aan de lijn geen reactie waar achter gewoon word afgelegd
    Goed bezig echt bravo heeel vriendelijk

  6. Een schande 2×40 minuten aan Een betaal lijn niks antwoord 4 mails gestuurd geen antwoord nooit of te nooit boeken wij nog bij Tui dit is echt een schande ik zou zeggen we maken goeie reclame mijn klote ja

  7. joel van den eeden

    beste
    ik wil toch een klacht op tafel leggen ivm maaltijden
    er zijn heel veel passagiers niet te spreken over de service op het vliegtuig
    ik vind het wel jammer dat jullie gaan zeggen op korte of middelange afstandsvluchten geen maaltijden
    ik ben op 26 augustus naar de luchthaven geweest daar kwam een toestel van tui toe die van malaga of alicante kwam en heb gezien dat ze bezig waren met de catering terwijl wij geen maaltijden krijgen op de vlucht als jullie meer klanten willen aantrekken moeten jullie echt wel de service verbeteren op de vlucht want de juist de zelfe vlucht van bulgaria air er wel maaltijden aan boord zijn van zaventem naar varna en dat is een lage kostenmaatschapij ik vind de service bij tui op het vliegtuig zeer amateuristisch dus ik wil jullie dan ook vragen om toch maaltijden te voorzien op al de tui vluchten
    ik vertrek op 7 september 2021 naar bulgarije dan zou ik wel willen verandering zien
    hopelijk geef jullie daar een postief gevolg aan

  8. Koen Schepens

    Beste,
    Ik heb een dubbele betaling gedaan, en zie dit ook in mijn account staan. Hoe kan ik dit bedrag terug vorderen of her-gebruiken?

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *