Hoe contact met Fun klantendienst?

Fun is in België één van de grote speelgoedketens. Zit je met een vraag naar Fun toe of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van Fun wil contacteren, zal je al snel merken dat dat enkel per e-mail kan via e-mail.

1. E-mail

Het e-mailadres voor vragen aan Fun is:

Klantendienst(at)fun.be

2. Telefoonnummer:

Er is dan wel geen centraal telefoonnummer, je kan wel naar de individuele Fun winkels bellen. Het telefoonnummer van jouw Fun winkel kan je opzoeken op:

http://www.fun.be/winkels

 

Bron: Fun.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

3 gedachten over “Hoe contact met Fun klantendienst?”

  1. verdickt jaak

    Geachte,
    Ik doe nog een laatste poging om een antwoord te krijgen op mijn E-mail van en telefonisch contact op 24/3/2016 naar Fun schelle.
    Ik zal U nogmaals een verloop van de situatie weergeven.Op 24 /3/2016 deden wij een aankoop van 2 voetbaldoelen voor onze kleinzoon.Aan de kassa hebben wij de som van 2×19.99 euro betaald om 12 u 34.Er werd ons niets meegedeeld over korting van 10 pr. bij aankoop van buitenspeelgoed.Thuisgekomen zie ik op mijn Emails een E-mail van Fun en ik zie om 13.39 de melding dat de laatste dagen zijn van -10pr. op buitenspeelgoed.De tel. genomen en contact genomen met FUN schelle en na lang wachten komt het antwoord dat wij 10 pr. korting hadden.We moesten het wel dezelfde dag of de dag nadien de korting komen ophalen.Er was ook een E-mail binnengekomen op 24/3 met de melding:bedankt voor je bezoek aan Fun met de vermelding :jou mening telt.Ik heb mijn mening gegeven en ook vermeld dat ik niet speciaal van Breendonk naar Schelle ging rijden om mijn korting te komen ophalen ,dat kost mij meer aan tel. – en vervoerskosten.Tot op heden heb ik van FUN geen enkele reactie gekregen.Ik ben (was) een goede klant van Fun maar dit vind ik niet kunnen.Het gaat mij niet om die 3.99 euro maar wel om het principe.
    Ik hoop dat ik nu wel een eerlijk antwoord zal krijgen en teken ik,
    Verdickt Jaak
    jaak.verdickt@telenet.be

    1. Nick Van Ranst

      Dag Jaak, wij van Hoedoen.be kunnen je hier niet mee helpen. We hebben immers niets te maken met Fun. Op deze pagina trachten we enkel uit te leggen hoe je de klantendienst van Fun kan bereiken. Wijzelf zijn niet van de klantendienst van Fun. Hopelijk kan je op bovenstaande manier de klantendienst bereiken en je klacht voorleggen. Succes!

  2. Vanhercke christine

    Hallo beste
    Ik bestelde een matrasje in fun geraardsbergen
    Toch is er wel een fout in de maat
    50 breedte maar 1m06 lang niet 1m60 dus
    Hoogachtend
    Vanhercke christine

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *