Hoe Base abonnement opzeggen?

Base telt in België 200.000 mobiele klanten en blijft maar groeien. Wil je toch je mobiel abonnement van Base opzeggen? Sinds 15 mei 2012 kan iedereen bij Base kosteloos het contract van zijn/haar mobiele telefoon opzeggen. Concreet dien je het volgende te doen:

Manier 1: Bel de klantendienst om op te zeggen
De klantendienst van Base kan je gratis bellen op het nummer 1999. Wanneer je dit nummer belt, zal één van de medewerkers voor jou specifieke situatie evalueren wat er dienst te gebeuren om je contract op te zeggen.

Manier 2: Stuur een opzegbrief per post

Stuur een brief naar de klantendienst van Base  (Klantendienst Base, Neerveldstraat  105, 1200 Brussel). Vermeld in deze brief duidelijk welk product je wenst af te sluiten (= naam van het product), je personalia (klantennummer, voornaam en naam, adres huis of bedrijf, telefoonnummer) en de datum waarop je het contract wenst te laten stoppen (overeenkomstig met de voorwaarden die in je contract vermeld staan).

Het kan nog makkelijker: Base online opzeggen via sepastop.eu

Geen zin om naar het postkantoor te gaan? Ga naar sepastop.eu en zeg je contract online op. Je aangetekende brief wordt voor jou verstuurd. In 1, 2, 3 geregeld en door de track & trace code ben je 100% zeker: surf naar sepastop.eu.

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *