Je hebt een abonnement op de krant Het Laatste Nieuws maar zou dit willen opzeggen? We zochten hoe je dat doet:
*Update: Als u een abonnement wil stopzetten, dient u minstens 2 weken voor de einddatum van het abonnement te bellen naar het telefoonnummer 02/454.25.90. (kies de optie stopzettingen in het keuzemenu). Enkel na telefonisch contact met HLN opzegservice kunnen zij het abonnement stopzetten.
Stap 1 – Ga naar lezersservice van HLN
Surf naar de lezersservice , log daar in met je emailadres en wachtwoord. Heb je deze nog niet? Registreer je dan ter plekke.
Stap 2 – Ga naar ‘Abonnement Stoppen’
Dit doe je via Veelgestelde Vragen (papieren krant) > Betalen en Hernieuwen > Abonnement stoppen
Stap 3 – Vul het opzegformulier in via Contact onderaan
Via het contactformulier dat u onderaan de pagina invult, kan u het abonnement opzeggen. Hou je zeker je abonnementsnummer bij de hand tijdens het invullen. Het abonnement wordt bijgevolg stopgezet op de vervaldatum van het abonnement. Geef bij voorkeur ook aan waarom u het abonnement stopzet, zo weet HLN hoe het zijn service kan verbeteren.
Alternatief: Het Laatste Nieuws online opzeggen via sepastop.eu
Lijkt dit proces je te ingewikkeld? Surf naar sepastop.eu en zeg makkelijk online op. Zij sturen een aangetekende brief op voor jou. Regel dit makkelijk online en ontvang een verzendbevestiging met track & trace code: surf naar sepastop.eu.
Volg je de stappen liever via de schermen? Dan kan je deze hier vinden:
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
hartelijk dank voor de zeer duidelijke uitleg betreffende opzeg abonnement hln.
met vriendelijke groeten, jean
Geen dank. We zijn blij u hiermee tot dienst te zijn geweest.
Al een paar pogingen gedaan om abonnement op te zeggen ,wachtwoord blijkt niet juist. Ze gaan me dan een email sturen zodat ik een nieuw wachtwoord kan ingeven maar de mails blijven uit; Wat is mijn volgende stap
Beste Marina,
het kan natuurlijk zijn dat de emails van HLN in je spamfolder terechtkomen en niet in je postvak in. Dus dat zou ik zeker eens controleren. Ofwel heb je een verkeerd emailadres opgegeven. Dit zou ik ook zeker eens nagaan.
is er een zekere tijd voorzien waarin je je abonnement moet opzeggen ? Bvb 3 maand voordat het abonnement vervalt of is dat niet van tel ?
Hallo Bertrand,
Goeie vraag want ik vind nergens op de site van HLN het antwoord terug. Nu wordt er wel globaal op de meeste sites een opzegtermijn van 1 maand gehanteerd. Ik ga er dus logischerwijze vanuit dat als men meer dan 1 maand voor de afloop van het abonnement opzegt, men wel goed zit.. Al is het jammer dat ik het op geen enkele manier met zekerheid kan zeggen aangezien het nergens vermeld staat.
Beste Johan,
bedankt voor de repliek. Ik zal rekening houden met de opzegtermijn. Bedankt.
Krijg ik nu een bevestiging van mijn opzeg en met de juiste datum van stopzetting ?
Waarom zijn er toch steeds akties voor nieuwe klanten maar nooit eens voor mensen die al JAREN een abonnement hebben op de krant !!!!
zou graag het laatste nieuws willen stop zetten maar weet niet hoe het moet
kan niet op het formulier komen dat ik moet invullen
Mijn abonnement was maar voor 2 jaar .Maar toch krijg ik nog steeds de krant in mijn bus en word nog steeds maandelijks geld van mijn rekening gehaald .
Dag Monique,
Ik vermoed dat je dan een abonnement hebt getekend waarbij aangeduid staat dat het zonder tegenopzeg maandelijks automatisch verlengd wordt. Als je niet kan opzeggen via de lezersservice, kan je best contact opnemen met de klantendienst van HLN op 02/454.25.90 en daar melden dat je graag je abonnement wil opzeggen. Zij helpen je ongetwijfeld verder!
Succes!
Op 18 April 2017 verval mijn Abonnement op mijn papier krant
Abon. Nr 2136054 en ik wens het niet meer te vernieuwen
Opzegging abonnement is zeer goed verlopen zonder poespas en andere waarvoor mijn dank .
Walter
Waarom worden er voor bestaande abonnees geen promo’s gegeven.
Altijd voor nieuwe klanten!!!! Veel blabla aan de telefoon maar niets concreet.