Hoe Groupon bestelling retourneren?

Groupon is natuurlijk de place to be als je op zoek bent naar een uitzonderlijke deal.

Maar het kan natuurlijk wel eens gebeuren dat je een bestelling hebt gedaan waarvan de maat niet goed blijkt te zijn of dat er bij de levering iets mis bleek te zijn. En wat je in zo’n geval wil, is natuurlijk de bestelling terugsturen en je geld zo snel mogelijk terugzien. Je hebt immers steeds 14 kalenderdagen de tijd om je aankoop terug te sturen. We leggen je hieronder de stappen uit om je bestelling te retourneren:

Belangrijk om weten:
– Bij Groupon zijn de kosten van een retourzending voor uw rekening.
– Is het product niet meer in zijn originele status of beschadigd, dan kan u logischerwijze niet meer retourneren
– Sommige producten kunnen niet teruggestuurd worden (vb. tijdschriften, vouchers, op maat gemaakte, hygiënisch gevoelige of bederfelijke producten)

Stappenplan

Stap 1: Open de Groupon website via onderstaande button

OPEN HIER DE WEBSITE >

Stap 2: Log in op uw persoonlijke account en kies Mijn bestellingen.

Stap 3: Ga naar de details van de betreffende bestelling die je wil terugsturen en kies retourneren.

Stap 4: Duid een reden aan waarom je wil retourneren (vb. maat is te klein of te groot)

Stap 5: Van zodra je nu op volgende hebt geklikt, kan je een verzendticket afprinten.

Stap 6: Steek je aankoop terug in de verpakking, plak deze dicht met plakband en plak het retourlabel dat je hebt afgeprint er langs de buitenkant op.

Stap 7: Bezorg het pakket aan de verzendmethode die van toepassing is. In veel gevallen zal dit een UPS/Kiala punt zijn > Zoek hier een UPS/Kiala punt in uw buurt), maar te bekijken wat voor uw situatie de gebruikte verzendmethode was.

Oplossing: Je retour wordt na controle volledig verwerkt en terugbetaald na zo’n 3 weken.

Toch problemen? Contacteer dan gerust de Groupon klantendienst.

Met dank aan: groupon.be

OPEN GROUPON WEBSHOP >
The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

1 gedachte over “Hoe Groupon bestelling retourneren?”

  1. Heidi Vredegoor

    Beste mensen van Groupon

    Ik heb drie keer een tegoedbon via jullie besteld voor paragliding in Almelo maar ik heb maar twee tegoedbonnen gekregen.
    Misschien komt dat omdat er bij mijn laatste bestelling de kaarten waren uitverkocht ( stond op de site)
    Ik kan via mijn bankgegevens aantonen dat ik 3 maal betaald heb

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *