Essent is in België één van de grootste leveranciers voor elektriciteit en gas. Ben je zelf klant bij Essent en zit je met vragen over je aansluiting, factuur of heb je ergens anders een probleem mee?
Als je de klantenservice van Essent wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:
1. Via telefoon
Bel 02 302 20 00
Dat is het telefoonnummer van de klantendienst (zonaal tarief). Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8u00-18u00
Op dit nummer kan je bijvoorbeeld terecht met alle vragen rond je factuur, verhuis, contract en aansluiting.
2. Via e-mail formulier
Open de website via de button hieronder:
Kies dan bovenaan klantendienst > Contact en ga dan voor de optie ‘Vul het contactformulier in’. Essent heeft hierbij de garantie dat je binnen de 5 werkdagen gegarandeerd een antwoord mag verwachten.
Met dank aan: Essent.be
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
Klantnummer 100494153
Betreft: factuurnummer 1604400314
De creditnota van 09/11/2016 is gebaseerd op de meterstand en is mij helemaal niet duidelijk.
Mijn meter is defect, en controle door Eandis is voorzien op 18/11/2016
Gelieve met Eandis contact op te nemen en mij eventueel een aangepaste factuur te bezorgen;
Beste, wij van Hoedoen.be hebben niets met Essent of Eandis te maken. Wij proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je de klantendienst van Essent kan contacteren. Gebruik bovenstaande tips en stel je vraag dan een Essent. Succes!