Wil je de klantendienst van Electro Depot snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland. We hebben hieronder de verschillende manieren opgesomd hoe je in contact kan komen met de support van Electro Depot. Want als je een vraag hebt over een recent aangekocht product, of over de terugstorting van het bedrag van je ecocheques dan wil je natuurlijk snel en duidelijk een antwoord.
1. Via telefoon
Bel 070 30 00 00
(0,30 €/min)
Opgelet, heb je een defect toestel dan kan je niet terecht bij de klantendienst. Hiervoor is er bij Electro Depot een aparte “hersteldienst” die je via de website kan contacteren.
2. Via mail
3. Via Messenger
Je kan ook altijd via FACEBOOK MESSENGER je vraag stellen. Tijdens de kantooruren krijg je dan meestal snel antwoord.
4. Via de chat op de website
En als laatste mogelijkheid is er ook nog de chatbox op de website zelf. Deze komt normaal gezien automatisch als een pop-up onderaan je scherm. Soms heb je een chatbot (robot) die je standaard antwoorden geeft, soms is het een “echte” medewerker zelf die je te woord staat.
Bron: electrodepot.be
Nick Van Ranst
Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)
- Hoe kan pralaya yoga jouw leven boosten? - 16 augustus, 2024
- Hoe efficiënt thuiswerken? - 12 augustus, 2024
- Hoe kan je haaruitval tegengaan? - 26 juli, 2024
- Ontdek de spannende wereld van online gokken - 26 juli, 2024
- Hoe kies je de beste ramen voor jouw huis? - 14 juli, 2024