Hoe klantendienst Electro Depot contacteren?

Wil je de klantendienst van Electro Depot snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland. We hebben hieronder de verschillende manieren opgesomd hoe je in contact kan komen met de support van Electro Depot. Want als je een vraag hebt over een recent aangekocht product, of over de terugstorting van het bedrag van je ecocheques dan wil je natuurlijk snel en duidelijk een antwoord.

1. Via telefoon

Bel 070 30 00 00

(0,30 €/min)

Opgelet, heb je een defect toestel dan kan je niet terecht bij de klantendienst. Hiervoor is er bij Electro Depot een aparte “hersteldienst” die je via de website kan contacteren.

2. Via mail

contact-nl@electrodepot.be

3. Via Messenger

Je kan ook altijd via FACEBOOK MESSENGER je vraag stellen. Tijdens de kantooruren krijg je dan meestal snel antwoord.

4. Via de chat op de website

En als laatste mogelijkheid is er ook nog de chatbox op de website zelf. Deze komt normaal gezien automatisch als een pop-up onderaan je scherm. Soms heb je een chatbot (robot) die je standaard antwoorden geeft, soms is het een “echte” medewerker zelf die je te woord staat.

Bron: electrodepot.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *