DPD is mijn persoonlijke favoriete partner om goederen van te ontvangen: Je kan via de tracking code op elk moment de status opvragen en één uur van tevoren krijg je een mail met een zeer precieze tijdsinschatting van wanneer de transporteur zal arriveren. Als ontvanger zorgt dat natuurlijk voor een fantastische gebruikerservaring.
Maar wanneer je DPD tracking code niet werkt, wanneer je parcel extreem lang onderweg is of wanneer je met klachten zit, kan ik me perfect inbeelden dat je graag contact wil opnemen met de DPD Belgium klantenservice.
Wat het probleem is, je kan altijd op de DPD klantendienst rekenen voor een prima ondersteuning op de volgende manieren:
1/ Per telefoonnummer
Afhankelijk van je status (verzender of ontvanger) zijn er 2 verschillende telefoonnummers waarnaar je kan bellen:
- Een DPD pakket ontvangen: Bel 070/222 222 (€ 0,30 per minuut)
- Een DPD pakket versturen: Bel 070/246 022 (€ 0,15 per minuut)
Je komt via deze nummers rechtstreeks terecht bij het DPD Belgium helpdesk team te Mechelen. Beide nummers zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag: 8u – 18u
2/ Via email/contactformulier
Ook als je een mail of boodschap wil versturen naar DPD, hangt alles af van je status:
- Moet je een Parcel ontvangen? Gebruik dan dit speciale formulier
- Wil je een Parcel verzenden? Mail dan naar webparcel@dpd.be
3/ Per post
Je kan tot slot ook een brief, aangetekend indien nodig, versturen naar het adres van de DPD Belgium hoodzetel:
DPD Belgium N.V.
Egide Walschaertsstraat 20
2800 Mechelen
België
Bron: DPD.com
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
Kan een koper geld meegeven om een pakje op te halen bij een verkoper?
Ik heb een mail gekregen dat mijn pakje is naar mij geleverd, maar ik was niet thuis, en heb ook geen pakje ontvangen. Ben naar afhalpunten van dpd gegaan maar mijn pakket was er niet. Dus hoe moet deze probleem oplossen?