Hoe contacteer ik Delhaize klantendienst via tel/mail?

Delhaize is in België één van de grootste supermarktketens en positioneert zich als de ‘chiquere’ supermarkt waar het aangenaam winkelen is.

Ben je zelf klant bij Delhaize en zit je met vragen daarover of heb je ergens een probleem mee, bijvoorbeeld een bepaald product dat je kocht of een klacht over een medewerker van een bepaalde winkel?

Als je de klantenservice van Delhaize wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon

Bel 0800/95.713 (gratis nummer)

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 8u00-18u00

Op dit nummer kan je bijvoorbeeld terecht met alle vragen rond het assortiment, problemen in een bepaalde winkel, klantenkaarten of ontevredenheid tijdens je boodschappen.

2. Via e-mail

Je kan je vraag of opmerking ook rechtstreeks mailen via het online formulier: https://www.delhaize.be/nl-be/onlineForm

3. Per post

Je kan ten slotte ook een brief schrijven naar volgend adres:

Delhaize
t.a.v. klantendienst
Osseghemstraat 53
1080 Brussel

Maar in deze moderne tijden, heb je natuurlijk sneller antwoord per telefoon of email.

Bron: delhaize.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

18 gedachten over “Hoe contacteer ik Delhaize klantendienst via tel/mail?”

  1. viviane van den wyagaert

    Geacte,reeds 3 weken zoek ik KRUIDEN ORANGE PEPPER merk SANTA MARIA, bij geen enkele Delhaize te vinden als je ORANGE PEPPER intikt op pc, dan zie je te verkrijgen bij Delhaize. Personeel bij Delhaize ken de kruiden niet en zeggen dat ze niet verkocht worden in het assortiment. Kunt u mij zeggen in welke Delhaize in Belgie dat de ORANGE PEPPER VAN MERK SANTA MARIA TE VINDEN IS AUB??? Heb al in Kortrijk,Roeselare,Oost en West Vlaanderen Blankenberge,Oostende gaan zoeken, niets te vinden. mvg, Viviane

  2. klantendienst net gebeld om 8u45, opent pas om 9u. heb online besteld vind nergens mogelijkheid om de bestelling te wijzigen.

    1. Dag Anne,
      Bedankt om dit te melden. Volgens Delhaize.be is de klantenservice bereikbaar maandag t.e.m. vrijdag van 8u. tot 18u. Inderdaad zeer vreemd dat ze dan in de praktijk pas een uur later open gaan..

  3. Jullie zijn onbereikbaar. Online formulier werkt niet, telefoon meer dan 15 min wachttijd, ik heb ook wat anders te doen, per mail is niet mogelijk, en via mijn account krijg ik allerlei voorstellen en geraak ik niet waar ik moet zijn.
    Ik ben heel ontevreden.
    De reden waarom ik jullie wilde spreken is omdat er bijna geen kip op mijn wrap lag. Voor 4.49 euro vind ik dit duur betaald. zo, nu kan iedereen het lezen. Jullie zijn niet klantvriendelijk.

  4. Klantendienst rating Testaankoop: (website 20.10.2020)
    Delhaize: ontoereikend (*) Carrefour: goede klantendienst

    (*) Delhaize klantendienst gaf recent telefonisch toe dat er ‘veel klachten’ waren over foutieve/ontbrekende info eerste dagen website ivm Super-Plus waarbij mensen die enkel Home Delivery gebruiken (wegens bvb. medische redenen) punten hebben kwijtgespeeld met omzetting naar kaart. Men kon (mocht) er helaas niets aan doen. Email naar directie en klantendienst worden niet beantwoord.

  5. Deze zaterdag stond er in HLN een artikel pas winst vanaf 500 € per maand .
    Heb antwoord gezonden naar HLN , wou het u doorzenden maar heb geen Email adres . Mijn antwoord kwam er op neer : hij kocht meerdere stuks om een lagere prijs te bekomen , moet ge eens doen als alleenstaande kunt ge een deel wegwerpen . Alle Colruyt winkels hebben niet dezelfde prijs , hij moet de test een overdoen in een regio waar Colruyt geen concurentie heeft , daar zijn de prijzen anders .
    Best zou zijn dat Delhaize reageert tegen HLN , fake news kunnen we missen .Ofwel is het een artikel betaald door Colruyt maar dan moet dat vermeld worden .
    prettige dag verder

  6. Beste, Bij gebrek aan een werkend online klachtenformulier en een klachtentelefoon die alleen verbindt met Superplus, hierbij mijn klacht dan via deze weg : “Toen ik voor mijn huis in Etterbeek op 30 oktober in mijn auto stapte, zag ik een Delhaize bestelwagen tegen zeker 60 km/uur door deze woonwijk (met een parkje waar veel kinderen spelen, zeker op een weekend) razen. Ik probeerde hem achterna te rijden, maar dat lukte niet. Hij reed te snel, hierbij mensen hinderend aan oversteekplaatsen. Toevallig stond hij verder geparkeerd aan de Atrebatenstraat 150 voor levering. Ik confronteerde de bestuurder met zijn gedrag. Hij vond het alleen maar nodig om te zeggen ‘et alors’ en toen ik aandrong om zijn roekeloos gedrag te erkennen, begon hij mij te beledigen. Ik nam hierbij foto’s en hij blokkeerde daarop mijn auto en nam dan ook foto’s van mij. Ondertussen was een toevallig voorbijkomende politie-agent aangekomen, die mijn verhaal aanhoorde, waarna ik mocht doorrijden. Hij zou erna uw bestuurder aanspreken. Niemand moet zulk gedrag accepteren : overdreven snelheid en intimidatie.

  7. Bossier Cécile

    vandaag naar delhaize in Knokke geweest kustlaan.
    Ik kocht er o.a. een pakje magrait de canard, stond toevallig duidelijk in reclame – 25% . Toen ik mijn ticket bekeek , na mijn betaling zag ik dat die 25% niet werd afgetrokken, ik moest dan naar de inkomhall gaan en dit melden, ze belden naar de beenhouerij en deze melden dat het voor vers eendevlees ging, ben dan naar de winkel aan de stand van gegaan waar ik dier gerookte maigret heb gekocht en effectief stond heel duidelijk vermeld dat dit wel in promotie stond, een tijd geleden kwam ik dit ook tegen in de grote delhaize in Heist, sorry , ik ben jarenlang klant van Delhaize, maar zo’n zaken zijn echt onaanvaardbaar,

  8. ik ben vanmiddag voor de allereerste keer naar collect ledeberg mijn bestelling gaan afhalen, Reservatienummer
    108809279
    ik had onder andere 10 wilkinson scheermesjes intuition besteld, ik had hiervoor 10 bonnen afgedrukt, er stond NIET op de bon dat ze niet cumuleerbaar zijn met andere acties, er stond ook NIET 1 per klant. Bij het afrekenen kon de vriendelijke verkoper de bon niet scannen, hij haalde er iemand anders bij, die lukte het ook niet om die te scannnen. Ik weet niet waarom die niet scanden, want bij colruyt had ik deze bonnen wel al kunnen afgeven…ze hebben dan de directeur gebeld, alles uitgelegd, gans de bon voorgelezen, en de directeur zei dat ze die korting WEL mochten geven. Het lukte echter niet om dit via het kassasysteem te doen, dus mevr stelde voor: betaal de ganse rekening, en dan ga ik u van bij de klantendienst in de winkel die 70 euro halen voor die 10 bonnen. oke, dat was goed voor mij. Ik betaalde en mevr ging weg met mijn bonnen. Even later telefoon , bij de klantendienst was er protest omdat die bonnen allemaal dezelfde barcode hebben, mocht ik er maar ene afgeven. Ik weet dat kortingsbonnen altijd dezelfde barcode hebben, enkel als ze op naam zijn, dan zijn die verschillend. Dit heb ik ook gezegd, maar geen gehoor, ik mocht maar 1 bon afgeven. Ik heb dan maar mijn geld teruggevraagd, ik heb daar meer dan een half uur gestaan, om uiteindelijk mijn geldige bonnen op het juiste product niet te mogen afgeven. Ik begrijp nog steeds niet hoe het kan dat de directeur zegt dat die bonnen oke zijn, dat ze mogen toegepast worden, dat ik uiteindelijk er maar ene van de tien mag gebruiken. ik heb hiervoor mijn ganse middagpauze opgeofferd, en waarom…ik heb niet gekregen wat ik wou en waar ik recht op had. Als je de juiste bon op het juiste artikel niet mag gebruiken , alhoewel er toestemming is van de directeur…. van deze site kwam de bon https://www.wilkinsonsword.com/de-de/intuition-coupon-nl/
    Mijn vriendin heeft in delhaize wondelgem exact dezelfde scheermesjes besteld en bij haar was er geen enkel probleem, bonnen zijn er toegelaten. Ik ben zeer zwaar ontgoocheld in delhaize, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. ik heb nu al 4 keer het onlineformulier ingevuld, maar bij verzenden heb ik steeds foutmelding. Nu lees ik hierboven in andere berichten dat dit normaal is bij delhaize? nooit bereikbaar??

  9. Anita Verbraeken

    Beste,
    Ik heb daarnet nogmaals een poging gedaan om jullie te bereiken ivm een klacht voor een online thuislevering….alweer tevergeefs…want op dat nummer wordt niet opgenomen, nooit heb ik ondervonden, en na een kwartier ‘op muziek’ wordt de verbinding gewoon verbroken….
    Online indienen was het advies dat ik heb gekregen van de chauffeur….maar zelfs daar, na meer dan een maand, geen reactie, geen antwoord, geen oplossing…..
    Delhaize stelt me hoe langer hoe meer teleur!

  10. Klantennummer wordt niet opgenomen, maar ik had ook niet beter verwacht van delhaize. Ik heb een aantal klachten over AD Delhaize van Ravels. Vandaag wou ik varkenshaasje kopen er zaten stickers op met vervaldatum 19/6, maar die waren over een andere sticker geplakt met vervaldatum 12/06!!! Elke keer als ik bij de charcuterie aan de verstoog kijk zijn er heel veel charcuteries die de volgende dag vervallen en meer dan eens meegemaakt dat zelfs de preparé diezelfde dag vervalt! Onverantwoordt! Ook zijn heel vaak de promotie artikelen niet aanwezig en dat telt ook voor andere producten. Elke keer, ECHT elke keer dat ik ga is er minstens 1 product dat op mijn lijstje staat niet aanwezig. Ik heb ook ooit verse vis gekocht waar een of andere parasiet in zat (lange rode worm)! Ik ga meer en meer naar het volgende dorp naar de supermarkt, maar aangezien ik enkel een fiets heb als vervoermiddel, is dit in de winter niet altijd mogelijk.

  11. Delhaize thuisleveringen/ bestellingen blijft een zootje. Ik ben reeds 7jr een bedlegerige invalide en heb geen andere optie. bij elke levering is er wel iets dat niet klopt. Goed nazien bij bestellingen op de bevestigingsmail of prijzen kloppen. Bij onjuistheden neem ik een screenshot en stuur dit naar de klantendienst@delhaize.be maar (want ze hebben geen inzage in de verzonden mails) meestal regelen ze het pas nadat je de levering (mits betaling) en daarna de factuur hebt ontvangen.

  12. Scheire myriam

    Je spaart voor de box dus je gaat naar delaeze . Kom je aan de kassa de boxen komen niet meer binnen . Awel vanaf nu ga ik naar smatch

  13. vercammen odette

    twee kaarten vol zegels gespaard en geen dozen meer in voorraad. dus 60 euro vuilbak. Bravo delhaize; Had graag compensatie verwacht. Als dertig jaar en meer trouwe klant. Zal test aankoop van deze actie op de hoogte stellen.Sorry

  14. Lieven hautekeete

    Geachte
    Ik ben zo vrij dit naar uw diensten door te sturen gezien bij email ADWaregem telkens
    Door de ststeembeheerder wordt geweigerd
    Hierbij feiten

    Van: Lieven Hautekeete [mailto:lievenhautekeete@skynet.be]
    Verzonden: vrijdag 15 juli 2022 18:19
    Aan:
    Onderwerp: RE: verkeerde broodprijs

    Van: Lieven Hautekeete [mailto:lievenhautekeete@skynet.be]
    Verzonden: vrijdag 15 juli 2022 17:56
    Aan: ‘nfo@delhaizewaregem.be.’
    Onderwerp: verkeerde broodprijs

    Geachte mevrouw
    Geachte heer

    Deze namiddag ging ik voor de eerste maal winkelen in de nieuwe vestiging in St Eloois Vyve
    En kocht er een brood dat geprijsd was in het rek aan 1,59 €
    Na controle ticket ben ik terug naar de kassa gegaan , mijn beurt afgewacht ,waar ik om uitleg vroeg betreffende de
    Aangerekende prijs. Daar werd gezegd dat het 1 een grote zak was en een groot brood altijd 2,54 was
    Ik moest mij dan maar wenden naar de andere kant het info ( zie foto 2 ticket)
    Daar zelfde reactie dat een groot brood altijd 2,59 kost en dat mijn bewering niet klopt
    Sorry kous af.

    Correct is correct voor mij en dan heb ik een foto met mijn GSM genomen en teruggekeerd. Nog steeds ongeloof tot men
    meeging en vaststelde dat het inderdaad een fout was.
    Zou nagezien worden . Heb gewoon het brood afgegeven en ben vertrokken. Dan plots wel regeling

    U moogt deze 2,49 € houden
    Ik geef deze wrange ervaring door bij vrienden, oud collega’s en iedereen die het horen via facebook en andere
    kanalen. Het was vandaag mijn eerste en laatste bezoek

    mvg
    Hautekeete Lieven
    Nokerseweg 22
    8790 Waregem

    fotosd geaficheerd broodprijs en aangerekende prijs nmijn bezit

  15. Schnabel Karin

    Ik ben vandaag gaan winkelen in ‘s Gravenwezel met mijn man.
    De kassierster heeft mij beschuldigd van diefstal, ik had zogezegd een “bokaal ” ???
    gepakt. Ik stelde voor om mij te fouilleren, ze tikte tegen haar voorhoofd.
    Ik was helemaal over mijn toeren, de andere klanten keken ook al raar.

    Ze deed dan gewoon voort zonder een pardon.
    Het was om 11u16. Ik wou dit even melden.
    Groeten

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *