Waarschijnlijk zijn we allemaal ooit al wel eens een klant geweest van De Lijn. Want wie heeft er nu nog nooit een bus of tram genomen in Vlaanderen? Precies.
Maar er kan natuurlijk heel wat mis gaan tijdens je avontuur als reiziger: je bent voorwerpen verloren, de bus waar je op wachtte is niet gekomen, je bent je abonnement kwijt, je wil een klacht indienen over een onvriendelijke chauffeur, of een chauffeur vertoont onverantwoord rijgedrag,…
Wat je probleem ook is, je kant altijd een vraag of klacht neerleggen bij de klantendienst De Lijn. Die wordt gelukkig ook goed opgevolgd want er wordt meestal een ticketnummer aan toegekend als opvolging of onderzoek nodig is. In dit artikel leggen we je de verschillende manieren uit om contact op te nemen met de klantenservice van De Lijn:
1/ Per telefoonnummer
Dit is het nummer per telefoon van de klantendienst:
- Telefoonnummer De Lijn: Bel 070 220 200 (0,30€/minuut)
- Openingsuren callcenter: maandag tot en met vrijdag van 7u00 tot 18u00 en op zaterdag tussen 10u00 en 18u00
2/ Via email of contactformulier
Wil je een vraag stellen of een klacht indienen via het email formulier? Dat kan natuurlijk ook! Daarvoor heeft De Lijn dit speciale contactformulier in het leven geroepen.
Hou er wel rekening mee dat het tot 5 werkdagen kan duren vooraleer je een antwoord mag verwachten. Heb je een dringende vraag? Dan is het aangewezen het telefoonnummer van hierboven te gebruiken.
3/ Per post
Je kan tot slot ook een brief, aangetekend indien nodig, versturen naar het adres van de De Lijn hoofdzetel:
De Lijn
t.a.v. dept. klantendienst
Motstraat 20
2800 Mechelen
België
Als je een brief per post verstuurt, moet je natuurlijk wel rekening houden met een langere termijn vooraleer je antwoord krijgt.
Bron: delijn.be
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
Ik heb oijn mobib lijn kaart nog maar ik wil die terug verlengen hoe moet ik dat doen