Hoe contact met ING klantendienst?

ING is in België één van de grootste banken. Ben je zelf klant bij ING en zit je met vraag of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van ING wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Telefoonnummer:

Bel 02/464.60.01

Dit is het telefoonnummer als je met een algemene vraag zit of advies wil (zonaal tarief).

De openingsuren per telefoon zijn:
– maandag tot en met vrijdag: 8u00-22u00
– zaterdag: 9u00-17u00

2. E-mail

Je kan je vraag naar de klantendienst ook via een online formulier versturen. Dat vindt je op:

https://promo.ing.be/QuestionsCoupon/index.aspx?cp=CpQuestions&lang=nl

 

Bron: ING.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

10 gedachten over “Hoe contact met ING klantendienst?”

  1. ik probeer ING telefonisch te bereiken en sta sinds 30 min in de wacht. Dit kost mij een fortuin. Een pure schande.
    Karin Vranken

  2. Pieter.Vergult

    Het onthaal in de bank te Hoboken was om niet naar huis te schrijven als men zo de klanten bediend laat ik het na 45 jaar bij die bank voor beken gehouden en zal ik tot mijn spijt een andere bank nemen mvg Vergult Pieter

  3. Bedankt voor jullie nieuwjaarsbrief.10 euro voor tweede rekeninghouder.0.50 euro per verichting aan niet ing.enz.Goe bezig.Ik kijk wel uit naar een andere bank.

  4. Langs deze weg wil ik vermelden dat Jody Puttenaars bediende in het kantoor scherpenheuvel mij heel goed geholpen heeft met het terugvorderen van 2 claims door de faling van travel bird.
    Zelf had ik nooit geweten hoe ik dit moest aanpakken.
    Nog eens proficiat voor Jody en hartelijke dank

  5. ING La Calamine(B) Kom sinds 2 januari 2019 niet meer aan mijn en/of rekening bij het melden van overlijden van mij echtgenote mijn rekening werd accuut geblokkeerd.Wel was het mogelijk om een nieuwe rekening te openen waar dan vijfduizend Euro van onze rekening zou woden overgeboekt om de begrafeniskosten te kunnen betalen. Werd meteen gezegd ik moest een Europees Erfrecht formulier laten opmaken door een Notaris (kosten 900 Euro als of het niks is) dit Erfrecht heb ik op 20 februari in ontvangst mogen nemen. De Volgende dag naar het Ing
    kantoor in La Calamine gebracht. Met het gevoel dat het nu snel geregeld was. We hebben inmiddels 3 mei 2019 en het is tot heden nog niet mogelijk om aan mijn spaargeld te komen, het is nog altijd niet vrijgegeven. Dit moet toch ook beter Europees geregeld worden.
    Een en/of rekening in Belgie jaagt je op onkosten en ergernis
    Geef iedereen de tip als je geld op een Belgische rekening hebt haal het er zo snel mogelijk af als je echtgenote ongeneeslijk ziek is dan is het nog mogelijk anders kom je in een ambtelijk molen die heel langzaam draait!!
    U bent gewaarschuwd !!

  6. Het was vorige week woensdag reeds 5 weken geleden dat ik in uw kantoor de rekening van wijlen mijn moeder afsloot doormiddel van mijn handtekening,
    Toen ik uw hierover contacteerde stelde u vast dat de rekening na 5 lange weken nog steeds niet afgesloten was !?
    U beloofde mij om hier de volgende dag reeds u werk van te maken,
    Ik gaf u nogmaals mijn email en gsm nr,
    Tot op heden, (vandaag is het alweer 6 volledige weken) heb ik hier nog totaal geen reactie van ondervonden,
    Dit tot mijn grote frustatie,
    Mijn moeder had 2 banken, 1 bank waarbij alles gratis was Argenta en ING Kontich,
    Bij de bank Argenta had ik het geld reeds na 12 kalender dagen op mijn rekening !
    Dit volledig gratis, bij ING moet ik de hoogste dossier kosten van alle banken betalen, zijnde 160 euro !
    Ik mis hier alle logica en voel mij als jarenlange erg goede klant van ING Boom héél erg teleurgesteld, ondertussen ligt de factuur om de erfenisrechten te betalen hier wel al bij mij
    Verzoek ik u met grote aandrang om mij hier zo spoedig mogelijk over te berichten en hieromtrent de nodig dringende actie te ondernemen, met dank bij voorbaat ! Ben héél erg benieuwd of ING medewerkers zich de moeite gaan nemen om hier een mailtje over terug te zenden !??

  7. 2 x 20 minuten in de wacht met vervelend wacht muziekje. en nog géén telefonish kontakt met mijn kantoor. Dan maar proberen met hoofdkantoor in Brussel. JUIST HETZELFDE; Wat een bank

  8. Gehoor vinden bij ING is meer dan een krachttoer; men komt meestal pas in contact met de bank als deze de klant op het matje roept omdat hij de bankinstructies niet naleeft of deze probeert te negeren

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *