Hoe contact met krant De Standaard klantendienst?

De Standaard in België één van de grootste kranten.

Heb je zelf een abonnement bij De Standaard en zit je met vragen daarover of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van De Standaard wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon:

Bel 02/790.21.10 (normaal nummer)

als je met een algemene vraag zit.

Bel 0800/500.91 (gratis nummer)

als je een specifieke vraag hebt over de bezorging van je krant vandaag

De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 8u00-17u00 en zaterdag van 9u00 tot 13u00

2. Via e-mail

Via het online formulier van De Standaard kan je ook al je vragen stellen. Doorgaans krijg je langs deze weg binnen maximum 3 dagen een antwoord.

Bron: Standaard.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

1 gedachte over “Hoe contact met krant De Standaard klantendienst?”

  1. met groeiende ergernis ( zoals nog al gebeurt open ik mijn krant vandaag ! Jullie zijn goed op weg om een Boulevard blad te worden Welke ernstige lezer heeft nood a 4à 5 bladzijden vol sensatie en half naakte foto’s v . onbenullen zoals pop zangers etc … Daarvoor dienen sensatiebeluste kranten en blaadjes In deze verloederende tijd kan alles in naam v d commercie en sensatie . ARM BLAD DE STANDAARD!!! wij halen al 48 jaar dagelijks uw krant bij onze dagbladhouder ! Het lezen gaat sneller en sneller en onze bedenkingen ook M. VANGOEDTSENHOVEN & Theo CLEYNEN

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *