Hoe Ryanair klantendienst contacteren?

Ryanair is in Europa dé referentie bij uitstek voor vluchten aan een lage prijs, maar hoe contacteer je de Ryanair klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Ryanair,dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Ryanair wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn chat, telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Via chat

Persoonlijk zou ik altijd adviseren om Ryanair te contacteren via live chat. Zij doen altijd hun uiterste best om je te helpen en zijn quasi de hele dag bereikbaar. Je vindt de Ryanair chat hier op deze pagina van de klantenservice. Rechtsonderaan staat er een blauw tekstballonnetje waar je kan op klikken. De chat is bereikbaar op:

  • Ma-vr 07:00 – 22:00u
  • Za 09:00 -19:00u
  • Zon 10:00 – 19:00u

2. Via telefoon voor België

Bel 078 48 21 30 

Opgepast, dit is een betalend nummer.

De lijnen zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 19:00 , zaterdag van 09:00 tot 18:00 en op zondag van 10:00 – 18:00.

3. Via e-mail

Werk je liever per mail, dan kan je gebruiken maken van het e-mail formulier. Doorgaans heb je dan binnen de 3 werkdagen een antwoord.

TIP: klacht indienen via Test-Aankoop

Heb je een klacht waarmee je ze bij Ryanair niet verder helpen? Richt je dan tot Test-Aankoop. Je klacht heeft dan meer impact en ze hebben advocaten die eender wanneer kunnen tussenkomen. Ga snel naar www.test-aankoop.be voor meer informatie.

Bron: Ryanair.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

8 gedachten over “Hoe Ryanair klantendienst contacteren?”

  1. Christel milliau

    Ryanaier jullie personeel luchthaven malaga …die moet je manieren leren …ze wilde ons nie helpen en zeiden letterlijk dat we maar in ons land moeten blijven.
    Omdat wij gewoon gevraagd hebben om ons te helpen met inchecken want lukte echt niet online…maar zei weigerde dat

  2. Nele Van Impe

    Ik zou mijn vlucht met reserveringsnummer N3PSNS willen annuleren wegens de corana crisis. Telefonisch zijn jullie blijkbaar niet bereikbaar. Graag spoedig antwoord op dit bericht.

  3. e-mail formulier om contact met Ryanair te nemen kan niet opgeroepen worden , het telefoonnummer blijkt ,als je belt, niet van toepassing of onbestaande.

    1. Dag Lode, we hebben bovenstaande artikel een update gegeven en nu zouden alle links moeten werken. Bedankt voor je reply!

  4. Ik heb een mail ontvangen om 2 euro p.p op te leggen maar geraak er niet op . Ik twijfel of mijn wachtwoord correct is heb al veel een nieuw ww aangevraagd maar krijg op niets reactie. Via mail niet en telefonisch ook niet.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *