Partena is één van de grootste ziekenfondsen in België, maar hoe contacteer ik de Partena klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Partena,dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.
Als je de klantenservice van Partena wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.
1. Via telefoon voor België:
Bel 02/218.22.22 (Ma- do: 8u30-17u30 & vrij: 8u30-17u)
2. Via e-mail:
Werk je liever per mail, dan kan je gebruik maken van dit e-mail formulier op de Partena website: http://www.partena-ziekenfonds.be/nl/formulieren/stel-ons-je-vraag
3. Via Facebook
Er bestaat ook een Partena Facebook pagina, waarlangs je ook je vraag kan stellen en je doorgaans binnen 1 dag antwoord krijgt.
4. Via een Partena kantoor
Je kan ook gewoon langs gaan bij een Partena kantoor, daarvoor kan je best gebruik maken van de handige kantorenzoeker: http://www.partena-ziekenfonds.be/nl/waar-vind-je-ons & meteen online je afspraak op kantoor boeken: : http://www.partena-tools.be/afsprakenfrontend/index.php?&language=nl&_ga=2.40692130.1020319376.1513588890-619783608.1507128037
Bron: Partena-ziekenfonds.be
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
Geachte,
Graag ontving ik een document van Partena voor de tegemoetkoming als lid van Fitness-Lifestyle te Overijse.
Met dank en vriendelijke groeten,
Elisa Wouters
Dag Elisa,
Bedankt voor je reactie, maar jammer genoeg kunnen wij je hier niet bij helpen en dien je je vraag rechtstreeks aan Partena te stellen te stellen.
Met vriendelijke groeten,
Johan