Wil je de klantendienst van de Citroën snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland.
Het kan immers gebeuren dat je vragen hebt in verband met de wagen die je hebt of dat je eraan denkt een te gaan kopen. In dat geval kan je zowel per telefoon als per email contact opnemen met de klantenservice van Citroën:
1. Via telefoon
Bel 02 206 68 00
of bel 0032 2 206 68 00 vanuit het buitenland.
Dit is het telefoonnummer van de Citroën klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar tijdens werkdagen van 08.30 – 17.00 uur
2. Via e-mail/messenger
U kan het ook gebruik maken van het online e-mailformulier dat de Citroën klantendienst ter beschikking stelt op: https://citroen-be-nl.custhelp.com/app/ask
Via dit formulier komt men rechtstreeks in contact met de Citroën helpdesk voor België.
Bron: citroen.be
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
Hallo heb een Citroën C3
Er verschijnt op de dashboard automatisch vergrendeld…heb opgezocht en schijnt dat ie de sleutel niet herkent
Wat kan ik doen of moet ik doen
Beste Klantendienst
Hier. Bij laat ik je weten ik ben klant bij Autobedrijf Gielkens in Bree ik héb daar een auto citroen C3 gekocht hij is van 1.julli 2019
Ze hebben vandaag al 2 nieuwe achterste schokdempers 2zijden geplaatst ik begrijp het niet ik heb in totaal maar 15958.kilometerstand in die tijd al speling erop ik kreeg korting maar geen volledig garantie het bedrag was€84,11 ik vind het schandalig ik ben er niet goed van
Wat kunnen jullie voor mij doen met vriendelijke groet Magda
Beste,
Ik sta op het punt om een nieuwe bestelwagen citroen jumper te kopen en dit te laten ombouwen tot een camper deels zelfs en door een prof. Camperbouwer. De officiële zitplaatsen en middenscherm blijven ongewijzigd.
De Vlaamse overheid dep verkeer ( https://www.vlaanderen.be/uw-voertuig-verbouwen-of-wijzigen/uw-voertuig-ombouwen-naar-een-kampeerwagen) vermeldt dat een fabrikant zijn goedkeuring moet geven om zo later een aanvraag te kunnen indienen tot een individuele goedkeuringsattest.
Alleen weet de autodealer Overijse niet hoe hij aan een schriftelijk akkoord kan geraken?
Toch zou ik graag weten of de fabrikant Citroën mij een schriftelijk akkoord over de verbouwing tot een camper kan geven?
Vg
Kan u mij hierbij helpen?
Vg
Chedaleux muriel
Wij hebben problemen met de app MY CITROËN. We hebben bij aankoop van de wagen een onderhoud gekregen toch is die niet terug te vinden in de app. We hebben de app een paar keer verwijderd en her geïnstalleerd maar dit helpt niet (ook telefoon heropstarten helpt niet). Ook de garage heeft dit handmatig proberen invoeren maar ook dit werkt niet. Weet hier iemand raad
Beste,
Heb een Citroen C4 spacetour 1499 diesel automatic van 22/01/2021
Ben verleden week naar de keuring geweest daar ik jaarlijks moet gaan als trekkend voertuig.
Daar werd vastgesteld dat de roettest te hoog is en er volgend jaar een oplossing moet gevonden worden.
Hoe kan het dat deze auto van 2 jaar al een te hoge roet uitstoot heeft.
Graag antwoord en een oplossing.
chas nr VF73DYHZRLJ846830
Gr René Guffens
De citroen c3 van mijn vriendin is binnen geweest voor 2 beurt (2 jaar) 26000 km bij van mosel st truiden en een rek van meer dan 400 euro het is toch niet normaal dat ze al de remvloeistof vernieuwen dat doen ze bij gen enkele auto .heb bij loos in essen geweest en daa r kost zon onderhoud 200 euro en die vertellen dat de remvloeistof pas na 8 of 10 jaar word vervangen en toch niet elk jaar kan mijn vriendin jullie contacteten via en mail adres ik zie haar zaterdag dan kan ze de factuur door mailen en kunnen jullie het eens bekijken gry msrcel