Hoe contacteer ik Bol.com klantendienst via tel of mail?

Hoe contacteer ik de Bol.com klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Bol.com,dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Bol.com wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en chat de ideale methodes om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via telefoon voor België:

Bel 02/788.59.99

De Bol.com klantenservice voor België is telefonisch 24/24 en 7/7 bereikbaar.

2. Via chat:

Bij e-mail moet je wachten op een antwoord, dus daarom raden wij aan om meteen gebruik te maken van de Chat functie op de Bol.com website. Zo heb je binnen enkele seconden antwoord op jouw vraag. Om gebruik te maken van de chat, open je de website via de button hieronder > Klantenservice (rechts bovenaan) > Start live chat.

Als de virtuele chatbot je niet kan verder helpen, neemt iemand fysiek het chatgesprek over.

3. Via Facebook:

Uiteraard kan je de klantenservice ook contacteren via de Bol.com Facebookpagina. Al raden wij persoonlijk de live chat hierboven aan om onmiddellijk en nog sneller een antwoord te krijgen.

Met dank aan: Bol.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

10 gedachten over “Hoe contacteer ik Bol.com klantendienst via tel of mail?”

  1. Ronny Cattoor

    GeaGeachte,
    daarpas kreeg ik onderstaande mail, blijkbaar vanwege uw firma.
    Nochtans heb ik niets besteld en heb ik geen weet van een reeds gedane betaling, waarvan nog een ander deel dient betaald te worden.
    Ik heb het vermoeden dat deze een vorm van oplichting is, waarbij de naam van jullie firma misbruikt wordt.

    Ik hoop u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groeten

    Ronny Cattoor

  2. Jacobs Joannes

    Om 19.30 ontving ik een bericht dat mijn zending zoals afgesproken vandaag vrijdag tussen 20 en 22 geleverd zo worden maar als ik dan door klik naar zending traceren kom ik uit bij Post NL en daar staat dat mijn zending maandag avond tussen 20 en 22 uur geleverd zal worden. Weer een avond thuisblijven, ik ben dat beu. Ik word hier heel slecht gezind van. Waardeloze service is dat.

  3. Maria Van den Eynde

    ook ik ontving een misleidende mail dat ik nog verzendkosten moest betalen ,na reactie hierop bleek ik plots lid te zijn van een games site.
    Hierin geen interesse en zeker niet onder valse voorwendsel. Was afkomstig van Bol.com zogezegd.

  4. Elianne de brabanter

    Op 30/04 een bestelling geplaatst: rode sjaal en nog 3 kleinere artikels, die ik allemaal teruggezonden heb. Driemaal herinnering gekregen voor betaling sjaal. Van andere artikels geen sprake. Dreiging met incassobureau. Heb bewijs van terugzending via b post in bezit en krijg nog steeds aanmaningen. Zijn er mensen die dit reeds meegemaakt hebben. Heb het meegemaakt met andere firma en ben naar politiebureau gestapt.

  5. Ik heb mijn zendong gekregen maar was niet volledig mijn poten van mijn salon tafel waren er maar geen blad vpor erop hoe kan ik reageren?

  6. Marnix Wolfcarius

    Geachte, na ontvangst van mijn internet radio met FM en dab en dab+ aan boord vind ik wel dat er een Nederlands talige handleiding mag bijgevoegd worden en het mag ook om kosten te drukken via mail opgestuurd worden. Ik zelf kan geen andere taal dan het Nederlands. Bij navraag zijn jullie wettelijk niet in orde met de taal wetgeving van België. Ik verwacht dan ook binnen de week een uitgebreide handleiding en geen beknopte. Als ik deze niet in bezit krijg van het toestel bij jullie aangekocht dan zal ik niet nalaten om dit bij ons ministerie te melden in Brussel, België. Bij alle elektronische toestellen MOET er een handleiding zitten en wel degelijk in het Nederlands daar ik in Vlaanderen woonachtig ben. Hoogachtend Marnix Wolfcarius

  7. Kockaert Willy

    Beste Bol.
    Ik heb vandaag 07/11/2019 de bestelling van 6 artikelen, die ik gisteren besteld had, in prima staat ontvangen.
    Alvast hartelijk dank.
    Willy

  8. Hubert Van de Velde

    Beste Bol,
    geruime tijd koop ik via uw winkel en ik moet zeggen dat alles correckt gaat de bestelling en levering gebeurd correct binnen de gestelde tijd das prima

    met vriendelijke groeten
    Hubert

  9. bol com nooit bestel ik nog iets bij die dikke die is zeker niet eerlijk,dochter besteld een artikel haartondeuse ze bemerkt plots dat dit artikel online aangeboden wordt bij andere aanbieder en ze stuurt artikel ongeopend terug als ze dan vraagt voor terugbetaling dan zeggen ze daar bij bol dat de verpakking geopend was …..niet dus dat zijn natuurlijk geen eerlijke verkoopspraktijken dus klacht bij de FOD alvast ik zelf koop nooit nog iets bij dat bedrijf

  10. Pierre leterme

    Een ZEER ONDUIDELIKE INFORMATIE ik vroeg informatie over de afhaalpunten en de modaliteiten waren dermate chaotisch dat ik het opgaf. Ik hield er (vanuit belgie ) slechts een dure telefoonkost aan over

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *