Bol.com is ‘de winkel van ons allemaal’. En dat mag je heel letterlijk nemen, want op Bol.com kan je quasi alles vinden.
Maar als je een bestelling hebt gedaan waarvan de maat niet juist is of er bij de levering iets mis blijkt te zijn, kan het natuurlijk gebeuren dat je de bestelling wil terugsturen. Je hebt immers 30 dagen de tijd om terug te sturen.
We leggen je hieronder de stappen uit om je bestelling te retourneren:
Stappenplan
Stap 1: Open de Bol.com website via onderstaande button
Stap 2: Klik rechtsboven op de button ‘inloggen’ en meld je aan op je account.
Stap 3: Kies rechts bovenaan op je naam en kies Mijn bestellingen
Stap 4: Klik op de bestelling die je wil retourneren
Stap 5: Onder het vak bezorging kan je nu klikken op Retour aanmelden. Dat is de button die je nodig hebt. Als je deze button niet kan vinden, wil dat zeggen dat de retourtijd verstreken is en je niet meer kan terugsturen.
Stap 6: Duid een reden aan waarom je de bestelling wil terugsturen (vb. verkeerd besteld) en kies doorgaan. Kies nadien de verzendwijze.
Stap 7: Je kan nu een retourticket en factuur printen. Steek de factuur in een doos en plak het retourticket op de doos.
Stap 8: Geef de doos af bij de verzendwijze waarmee het pakket is toegekomen (vb. Bpost) en hou je verzendbewijs goed bij.
Stap 9: Bol.com zal je de betaalde som terugstorten van zodra de retour verwerkt is.
Met dank aan: Bol.com
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
ik wil een printer terug sturen naar bol.com maar kan de retourbon niet afdrukken , heb geen printer wat doen?