Hoe contact nemen met Beobank klantendienst?

Beobank is eigenlijk het vroegere ‘Citibank’, tot het in 2012 werd overgenomen door Crédit Mutuel. Het is iets bekender in Wallonië, maar heeft ook in Vlaanderen een stevige voet aan grond.

Ben je zelf klant bij Beobank maar heb je een probleem? Bijvoorbeeld een vraag rond Beobank online of het nemen van een lening bij Beobank? Dan kan je natuurlijk terecht bij de klantenservice. In onderstaand artikel leggen we je de verschillende manieren uit om contact op te nemen met de Beobank klantendienst:

1/ Per telefoonnummer

Dit is het nummer per telefoon van de klantendienst:

  • Beobank telefonische helpdesk: Bel 02/626 50 50
  • Openingsuren callcenter: maandag tot en met vrijdag van 8u00 tot 20u00 en op zaterdag tussen 9u00 en 12u30

2/ Via email of contactformulier

Wil je een vraag stellen per e-mail? Dat kan natuurlijk ook! Daarvoor heeft Beobank dit contactformulier in het leven geroepen.

3/ Per post

Je kan tot slot ook een brief, aangetekend indien nodig, versturen naar het adres van de Beobank hoofdzetel:

Beobank
t.a.v. dept. klantendienst
Generaal Jacqueslaan 263G
1050 Brussel
België

Bron: beobank.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *