Hoe contacteer ik Amoma klantendienst via tel/mail?

Amoma is een Zwitsers bedrijf waar u snel en makkelijk een reis online kan boeken.

Maar hebt u zelf een minder aangename ervaring gehad in één van hun hotels of heb je een vraag voor hen? Dan kan je beter de klantendienst contacteren.

Belangrijk update

In 2019 werd hotelwebsite Amoma failliet verklaard en is de klantendienst dus niet meer bereikbaar. Heb je daarbij een financieel verlies geleden? Dan adviseren we je om dit via Test-Aankoop aan te kaarten.

1. Via telefoon

Bel 02/808 09 70

Of bel +32 2 808 09 70 vanuit het buitenland.

Dat is het telefoonnummer van de Amoma klantendienst in België. Bij hen kan je terecht voor algemene vragen of kan je een klacht indienen.

2. Via e-mail

Je kan ook via de Nederlandstalige website van Amoma een formulier versturen om je boeking te annuleren of te betalen:

OPEN HIER DE WEBSITE >

Van daaruit kan u dan een e-mail versturen en krijgt u gegarandeerd een antwoord.

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *