Hoe contacteer ik Accorhotels klantendienst via tel/mail?

Accorhotels is een hotelgroep die verschillende merken groepeert: Ibis hotels, Novotel, Pullman hotels, Mercure en Sofitel om er maar enkele te noemen.

Maar hebt u zelf een minder aangename ervaring gehad in één van hun hotels of heb je een vraag voor hen? Dan kan je beter de klantendienst contacteren.

Als je de klantenservice van Accor hotels group wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon:

Bel 02/620 04 80

Dat is het telefoonnummer van de Accor hotels klantendienst. Bij hen kan je terecht voor algemene vragen of kan je een klacht indienen. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op:

  • Maandag t/m zaterdag: 8u00 tot 22u00

2. Via e-mail

Log in op de Accor hotels website via onderstaande button:

Open hier de website >

Van daaruit kan u dan een e-mail versturen en krijgt u gegarandeerd binnen de 8 dagen een antwoord

3. Via Facebook:

Je kan ook een bericht sturen via de Facebook pagina van Accor: https://nl-nl.facebook.com/accorhotels/ , maar hou er rekening mee dat de communicatie dan wel in het Engels dient te gebeuren en niet in het Nederlands kan.

Bron: Accorhotels.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

5 gedachten over “Hoe contacteer ik Accorhotels klantendienst via tel/mail?”

  1. Malou Wellauer

    Goede morgen hoe is het beleid nu ivm corona kan ik mijn geboekte overnachting bv opschuiven vg ml wellauer

    1. Maar hoe moet je dan een vraag beantwoord te krijgen.
      Slechthorende kunnen niet opbellen en hebben een e-mail adres nodig.]
      Minimaal een klachtenformulier geven.
      Op de reservering site ontbreekt de mogelijkheid speciale informatie te geven en wensen kenbaar te maken die belangrijk zijn voor een verblijf.

  2. Bedankt ! Via het nummer 02/620 04 80 ben ik in contact kunnen komen met de klantenservice van Ibis en het probleem is nu opgelost.

  3. Ik heb niks meer gehoord van Formulier “Best Price Guarantee”
    Jullie email van 25/11/22:
    Wij hebben uw bericht ontvangen en danken u daarvoor.
    Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *