De Morgen staat in België gekend als kwaliteitskrant en heeft een bereik van ongeveer 300.000 lezers (bron: CIM). Heb je zelf een abonnement op de krant De Morgen en heb je toch beslist dat je je abonnement wil stopzetten? Dan kan je op deze manier opzeggen:
Stap 1: Bel de klantendienst
De klantendienst van De Persgroep (=uitgever van deze krant) die instaat voor de opzeg van abonnementen van De Morgen, kan je telefonisch bereiken tijdens de kantooruren (9 to 5) op het telefoonnummer 02/454.29.50
Stap 2: Volg de procedure
Deze mensen van de klantendienst zullen je vragen of er een specifieke reden is dat je het abonnement wil opzeggen (je bent niet verplicht dit te vermelden, maar het helpt hun diensten wel vooruit natuurlijk).
Stap 3: 1 maand opzegtermijn
Hou rekening met een opzegtermijn van minimum 1 maand, aflopend in het einde van de maand die volgt. Dat betekent dat als je bijvoorbeeld opzegt midden november, het contract effectief wordt stopgezet eind december.
Bron: demorgen.be
Laatste berichten van Johan (toon alles)
- Review: Philips Ambilight The One TV - 30 juni, 2024
- Wat betekent rave party? - 1 januari, 2024
- Wat betekent de uitdrukking de plaat poetsen? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Slay? - 1 januari, 2024
- Wat betekent Woke? - 1 januari, 2024
Wat en slechte klantendienst, telkens antwoord aparaat..en onmogelijk om een medewerker aan de lijn te krijgen. “Al onze lijnen zijn bezet..”
Ik belde enkele maanden geleden om mijn abonnement op te zeggen, maar toen werd me gezegd dat ik gezien ik een jaarabonnement heb éérst moest wachten tot het einde van dit jaar.
Nu constateer ik, dat “zonder enige verwittiging” mijn abonnement dat ik niet meer wil enkele dagen geleden plots terug verlengd werd, en dit zonder énige verwittiging, van een slechte service gesproken!
Toen probeerde ik op een ander nummer terug de klantendienst te bellen en kreeg ik na terug zeer lang wachten eindelijk een medewerker aan de lijn die eventjes verder zou informeren bij zijn collega’s ivm met mijn abonnement en mij “eventjes” in de wacht zou zetten, en dan terug ,na weeral zeer lang wachten werd mij doodleuk medegedeeld dat ik eigenlijk een jaar abonnement voor 2 jaar had, een promotie “zogezegd” waar ik indertijd voor gekozen had…Ik viel kompleet uit de lucht en ik herinner mij niet dat ik ooit voor een abonnement van 2 jaar heb gekozen. Dat heb ik bij mijn weten nog nooit gedaan…
Nu, ik voel mij terdege opgelicht, zit nu nog een keer voor een jaar met een “niet gewild” abonnement aan mijn been en ben zeker niet meer van plan om nog ooit van jullie diensten gebruik te maken in de toekomst.